עידן ורד: "חזרתי מפציעה הזויה כדי להשפיע". הרדיוס ייערך בנתניה?

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

קפטן בית"ר כבש צמד ב-1:4 על חדרה, שבר בצורת וסיפר על השת"פ עם עטר: "השחקן הכי טוב בארץ, חלמתי לשחק איתו ". לוי: "הוא הקפטן, המנהיג והנשמה". במועדון החלו לבחון אפשרות שהמשחק נגד אשדוד לא יועתק לב"ש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אולי השכיחה במעט את ההפסד להפועל תל אביב במחזור שעבר עם הניצחון המרשים 1:4 על הפועל חדרה, אבל האירוע הבאמת גדול שהתרחש הערב (שבת) באצטדיון בנתניה היה כאשר עידן ורד, הקפטן הבית"רי, שוב עלה מהספסל וסיים עם צמד – שעריו הראשונים מאז חודש מארס לפני כשנה, אז הבקיע מול מכבי נתניה.

לספורט1 נודע כי לאור התייעצות שנערכה בתום המשחק, בבית"ר ירושלים שוקלים לארח את משחק הרדיוס נגד מ.ס אשדוד באצטדיון בנתניה ולא בטרנר. כזכור, בסוף השבוע קיבלו במועדון פניות רבות של אוהדים שהיו מעדיפים לקיים את המשחק בדרום, כלומר בבאר שבע, אולם לאחר המשחק הערב בנתניה והעובדה שהקבוצה זכתה לאירוח טוב וגם הצליחה לנצח בצורה מרשימה, החלו במועדון בבדיקות ראשוניות מול מנהלי האצטדיון על מנת לארח את המשחק בנתניה.

בסיום ה-1:4, המאמן רוני לוי הרעיף שבחים על שחקני הרכש אלירן עטר וחנן ממן וכמובן על הקפטן: "היה לנו הפסד מאוד מאכזב בשבוע שעבר, במשחק שהיינו בו טובים, אבל ידענו שנפגוש היום יריב שנלחם על הפלייאוף העליון ויעשה את המקסימום. פתחנו אלת המשחק בצורה רעב, אבל השחקנים עשו בסופו של דבר משחק טוב מאוד. אלירן עטר וחנן ממן הם שחקנים איכותיים שלא שיחקו תקופה ארוכה באופן סדיר, הם עדיין לא בקצב ויזדקקו לעוד משחק או שניים. גם לגבי עידן ורד, הפעולות שלו מדברות בעד עצמן. הוא הקפטן שלנו, המנהיג והנשמה של בית"ר מעבר להיותו שחקן איכותי. חיכיתי מתחילת השנה שהוא יחזור ולאט לאט אנחנו דוחפים אותו לשחק. רק שימשיך ככה".


יבקיע גם נגד אשדוד במגרש בנתניה? ורד (אריאל שלום)

לקראת הפלייאוף העליון: "ניצחנו את מכבי חיפה במשחק נהדר וגם לפני ארבעת המשחקים האחרונים היה לנו רצף טוב. אנחנו מגלים יכולת טובה לכל אורך העונה, עם משחק קצבי והתקפי. גם היום אל תשכחו שחסרו לנו איינבינדר וליוואי גרסיה ואני חושב שמי שרואה את בית"ר לאורך זמן, גם נהנה. הכי חשוב שנהיה וויינרים ונשמור על המשכיות ועל הפרמטרים האלה אנחנו נימדד".

גיבור המשחק עידן ורד הוסיף: "אני חוזר לעצמי אחרי שנה מאוד ארוכה וקשה ואני מאוד שמח על כך. בשבועות האחרונים אנחנו נלחצים בהתחלה, אבל מתעשתים וחוזרים לעצמנו ואני מאוד שמח על הניצחון".


עידן ורד. כמה שחיכו בבית"ר לחזרתו (אריאל שלום)

שנה בלי לתת גול: "זו באמת הייתה שנה לא קלה, זו הייתה פציעה טורדנית והזויה וגם יש כאלה שאמרו לי שכבר לא אחזור ממנה, אבל אני בחור מאוד מאמין ואופטימי מטבעי. בכל יום במשך שש-שבע שעות עבדתי על הגוף שלי ועכשיו אני פה ומרגיש טוב. אמרתי גם לאשתי ולסביבה הקרובה שלי שאני חוזר לא כדי לסמן וי, אלא כדי להיות טוב ולהיות חשוב ולהשפיע. אני שמח שהיום זה בא לידי ביטוי".


על פלייאוף העליון:
"אנחנו עושים עונה טובה מאוד ביחס למה שהיה פה בשנה שעברה. בתחילת העונה גם אני וגם מיכאל אוחנה היינו בחוץ ובינואר גדי קינדה הלך. אנחנו עם תואר אחד ביד ואני מאוד גאה בכולם".


ורד. כמעט שנה בלי שער, גם אז זה היה בנתניה (אריאל שלום)

שיתוף הפעולה עם אלירן עטר: "אני מכיר אותו מגיל 13-14 ותמיד חלמתי שהוא יהיה פה איתי ביחד. הוא לדעתי כבר עשור השחקן הכי טוב בארץ, אני שמח שהוא פה וזו רק ההתחלה".

שרון מימר אמר לאחר ההפסד שסיבך את חדרה במאבק על הפלייאוף העליון: "כבר עלינו ליתרון, אבל לצערי השוויון הגיע במומנטום טוב שלנו ובמחצית השנייה נתנו להם מתנות, ולבית"ר לא נותנים מתנות. הם פירקו אותנו בעשר דקות. המאבק לא נגמר, עוד יש מחזור אחד, עבדנו קשה בשביל זה וזה עדיין בידיים שלנו – אם לא נעשה את זה מול הפועל ת"א, כנראה שלא הגיע לנו. ידענו שנגד הפועל ת"א זה יהיה המשחק שייקבע את המצב וכעת נצטרך להרים את עצמנו לקראתם ולבוא לנצח. אני לא חושב שיש לנו בעיה בהתקפה, הבקענו כמו שאר הקבוצות ואני בטוח לא אצטרך לדבר הרבה כי השחקנים מבינים את חשיבות המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי