שרי סחט מחמאות, מכבי חיפה תארח את משחק הרדיוס בנתניה

יאניק ווילדסחוט , צ'רון שרי
יאניק ווילדסחוט , צ'רון שרי | דני מרון

בכרמל התמוגגו מההולנדי שבישל פעמיים נגד אשדוד: "חזר לעצמו בדיוק ברגע הנכון". במועדון חשבו לארח את הפועל ב"ש בבלומפילד, אך בחרו במגרש בשרון לאחר בדיקה שהראתה שלא כל המנויים מגיעים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבועות מטלטלים, מכבי חיפה השיגה ניצחון חשוב אמש (שבת) 1:2 באצטדיון הי.א. על מועדון ספורט אשדוד. הירוקים השיגו ניצחון חוץ קשה במגרש קשה, ויצאו עם תחושות חיוביות לאחר שהצליחו לצמק את הפער ממכבי תל אביב באופן זמני לשלוש נקודות, מחזור לסיום העונה הסדירה. הקבוצה נשארה ללון במלון במרכז הארץ לאחר המשחק והמריאה בהמשך היום למחנה אימונים של שלושה ימים באילת. 

בקבוצה היו מרוצים מהאופי שהקבוצה מגלה, והחמיאו למאמן על ניהול המשחק: "אנחנו מנצחים גם במשחקים פחות טובים שלנו, למרקו מגיע קרדיט". אך מי שגנב את ההצגה אמש ללא ספק היה צ'רון שרי, הקשר ההולנדי שבישל את שני השערים והציג את היכולות מהסיבוב הראשון של העונה: "הוא חזר בדיוק ברגע הנכון. נקווה לראות המשכיות, השבועות הקרובים יכריעו את כל העונה". אמרו בקבוצה.

גם ג'וש כהן, שהפך למניה בטוחה בשער, וניקיטה רוקאביצה, אחד המועמדים המובילים לתואר שחקן העונה כרגע, זכו למחמאות לאחר המשחק. בקבוצה נשמו לרווחה מהעובדה שהקפטן, נטע לביא הצליח להימנע אמש מכרטיס צהוב חמישי וישחק נגד באר שבע. מי שלא הרשים פעם נוספת הוא טרנט סיינסבורי, שטעה בספיגת שער השוויון ועשוי לרדת לספסל לטובתו של עיאד חבשי, שנכנס כמחליף אמש והרשים את הצוות המקצועי באימונים בשבועות החולפים. 


טרנט סיינסבורי. עשוי לרדת לספסל (דני מרון)

השחקנים התרגשו מכמות האוהדים (3,800) שהגיעה לאשדוד אמש, ויצאו באווירה מעודדת מהמשחק. בצוות המקצועי מקווים שהמחנה הקצר באילת יצליח לגבש את הקבוצה ויפיג את המתח לקראת סיום העונה. 

במקביל, במועדון כבר חושבים על השבוע הבא והיום סיכמו רשמית על כך שיארחו את משחק הרדיוס נגד הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה. כזכור, הירוקים נענשו בעקבות נהמות האוהדים כלפי פרדי פלומיין מבית"ר ירושלים ועל אף שתחילה חשבו לקיים את המשחק באצטדיון בלומפילד, בסופו של דבר בחרו באצטדיון בנתניה גם בשל העלויות הכספיות. לפי הנתונים שנבדקו, לא בכל משחק מגיעים כל 16 אלף המנויים של המועדון, ובחיפה יעשו רישום מדויק מראש כדי להימנע מתסריט בו אוהדים נשארים מחוץ למגרש


אוהדי מכבי חיפה באשדוד. ביום ראשון הבא בנתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי