פרסום ראשון: בני יהודה עשויה לארח את הפועל חיפה במושבה

אצטדיון המושבה
אצטדיון המושבה | אריאל שלום

מחזיקת הגביע עשויה לארח את המחזור ה-26 בפתח תקווה, לאור הרצון לקיים במקביל את המשחק שלה ושל הפועל תל אביב נגד חדרה, בעקבות המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. גאדיר וליואיץ' צפויים להיעדר נגד רעננה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תתארח הערב אצל הפועל רעננה (ראשון, 19:00), בידיעה שניצחון ישאיר אותה חזק מאוד במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. ההפסדים של הפועל חדרה ומכבי נתניה אמש, שירתו מאוד את הזהובים שנכון להיום תלויים רק בעצמם. שני ניצחונות, הערב נגד רעננה ובמחזור הסיום נגד הפועל חיפה, יבטיחו לקבוצה את הכרטיס הנכסף, לשישייה הראשונה.

עד כה, לא פורסמו מועדי רוב המשחקים של המחזור האחרון, כאשר במנהלת ממתינים לתוצאות המשחקים של בני יהודה הערב והפועל תל אביב מחר בדרבי הגדול כדי להחליט על השיבוץ. בשל רגישות המאבק על הפלייאוף, ואם אכן הדברים יוכרעו רק במחזור האחרון, ישוחקו שני המשחקים של הפועל תל אביב נגד הפועל חדרה ובני יהודה נגד הפועל חיפה, באותה שעה וזאת בשל העובדה שארבע הקבוצות האלה, נותרו במאבק על שני המקומות שנשארו. בעיה נוספת שעומדת בפני ראשי המנהלת, היא העובדה שגם הפועל ת"א וגם בני יהודה מארחות בבלומפילד, ולספורט1 נודע, שכדי לפתור את זה, עשויה בני יהודה לארח את הפועל חיפה במושבה וכך יתאפשר לשחק את שני המשחקים באותה שעה.

בנוגע למשחק הערב נגד רעננה, יחסר המאמן אלישע לוי את מוחמד גאדיר שסובל מפגיעה בקרסולו וככל הנראה גם את הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', שנפצע בברכו ואמור להישאר מחוץ לסגל. לוי הולך הערב על מערך התקפי מאוד, כאשר הקשר הגנאי ג'וזף מנסה והחלוץ הצעיר רועי בן שמעון, צפויים לפתוח לראשונה בהרכב הפותח, לצידם של דור ג'אן ומילאלי מאייאמבלה, בחלק הקדמי.


צפוי להיעדר במשחק הקרוב. מתיאה ליואיץ' (דני מרון)

הרכב משוער
: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, ג'וזף מנסה, מילאלי מאייאמבלה, דור ג'אן, רועי בן שמעון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי