המסורת נמשכת: מכבי ת"א תעלה לדרבי עם מדי רטרו מעונת 1976/77

דניאל טננבאום, דן גלזר, עומר אצילי
דניאל טננבאום, דן גלזר, עומר אצילי | מכבי תל אביב

לקראת המשחק נגד הפועל ת"א, הצהובים הודיעו כי ילבשו את מדיהם של הקבוצה שזכתה בדאבל החמישי של המועדון ויארחו את כל הקבוצה מאותה עונה לטקס מיוחד שייערך לפני שריקת הפתיחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לדרבי נגד הפועל תל אביב והיום (ראשון) בשעות הבוקר הודיעה כי שחקני הקבוצה יעלו עם מדי רטרו מעונת 1976/77. למעשה זוהי השנה השלישית ברציפות שהמועדון מכבד את עברו ועולה עם מדים מעונות קודמות.

כחלק מחגיגת הרטרו, יעלו שחקני הקבוצה הנוכחית למשחק הדרבי הקרוב עם המדים האייקונים שנלבשו באותה העונה. בנוסף, המועדון יארח את כל הקבוצה מאותה עונה לטקס מיוחד שייערך רגע לפני שריקת הפתיחה של הדרבי. המדים שוחזרו בצורה מדויקת ונאמנה למקור, כאשר סמל המגן דוד הישן של מכבי תל אביב חזר ואיתו גם הצווארון הייחודי, השרוולים הארוכים והכיתוב "מכבי" ברוח התקופה. 

בתוך כך, מכבי תל אביב ו-IBBL קרלסברג ישראל הודיעו כי לראשונה בישראל האוהדים יוכלו ליהנות מבירה 0.0% אלכוהול במגרשי הכדורגל. משחק הדרבי הקרוב נגד הפועל תל אביב תהייה יריית הפתיחה של המהלך ובו תוכלו לרכוש בכניסה ליציעים את הבירה עם 0.0% אלכוהול בעלות מיוחדת לאוהדי מכבי ת"א – 10 ש"ח בלבד. 


בחזרה לעונת 1976/77. דן גלזר, עומר אצילי ודניאל טננבאום במדי הרטרו (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי