במכבי חיפה הבהירו: "כל בעל מנוי יוכל להיכנס למשחק נגד ב"ש"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

לירוקים יש יותר מנויים מאשר כמות המושבים שמכיל האצטדיון בנתניה, במועדון הסבירו את הבחירה: "קצב מכירת הכרטיסים התנהל בעצלתיים, העדפנו לקיים את המשחק מול יציעים מלאים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תקיים את משחק הרדיוס נגד הפועל באר שבע במחזור ה-26 באצטדיון בנתניה, כך החליטה היום (ראשון) הקבוצה. כזכור, הירוקים נענשו על ידי בית הדין בעקבות נהמות שהושמעו על ידי חלק מאוהדי הקבוצה לעבר פרדי פלומיין מבית"ר ירושלים בטדי ובעקבות כך כאמור נקבע שההתמודדות במסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה לא תיערך בסמי עופר.

תחילה בחיפה חשבו לקיים את המשחק החשוב בבלומפילד, אולם במועדון ציינו כי מכירת הכרטיסים להתמודדות מול באר שבע התנהלה בעצלתיים ובעקבות כך הוחלט שעדיף לשחק מול יציעים מלאים ולא באצטדיון הגדול ביפו.

בחיפה מעריכים שלפחות 15% אחוז מבעלי המנויים כלל לא יגיעו לאצטדיון בנתניה, כך שהעובדה שלירוקים יש יותר מנויים (כ-13,800) מאשר כמות המושבים אותם הם צפויים לקבל באצטדיון נתניה (כ-11,500), לא תיפגע באף אוהד שירצה להגיע למשחק.

בחיפה ציינו כי להבדיל ממשחק הליגה, אוהדי הקבוצה מסתערים על הכרטיסים למשחק הגביע נגד אותה הפועל באר שבע. "ראינו שהאוהדים מגלים עניין בעיקר במשחק הגביע, אז העדפנו שבליגה נשחק מול מגרש מלא. כל מי שירצה להיכנס למשחק בנתניה עם מנוי, יוכל לעשות זאת", הבהירו בכרמל.


לפי גורמים במכבי חיפה, האוהדים לא הסתערו על הכרטיסים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי