אפואל ניקוסיה פנתה לשרי בינואר, השחקן סירב

צ'רון שרי
צ'רון שרי. בכלל לא חושב על טורקיה | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי ההולנדי זכה להתעניינות ביום האחרון של חלון ההעברות. אכזבה בקרב האוהדים על ההחלטה לארח את הרדיוס מול הפועל ב"ש בנתניה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
שחקני מכבי חיפה נמצאים באילת וממשיכים במחנה האימונים המיוחד לקראת החלק האחרון והקריטי של העונה, שנכנסת למאני טיים, הן בליגה והן בגביע. בשבוע הבא הקבוצה תפגוש פעמיים את הפועל באר שבע לשני משחקים סופר חשובים אשר תהיה להם חשיבות מכרעת לקראת ההמשך.

במועדון ציינו כי מחנה האימונים בעיר הדרומית היה רעיון של מאמן הכושר ניל קלארק, זאת במטרה לנסות לצאת מעט מהשגרה. בקבוצה הביעו שביעות הרצון מה-1:2 על מ.ס. אשדוד ביום שבת ויחזיקו הערב (שני) אצבעות להפועל תל אביב שתפגוש בדרבי את מכבי תל אביב הראשונה. 

מי שזכה למחמאות בימים האחרון הוא צ'רון שרי, שהרשים עם שני בישולים מול הקבוצה של רן בן שמעון. "שרי שחקן מצוין ובכל משחק נותן את המסירות המדהימות שלו. לפעמים זה נגמר ברשת כמו בשבת ולפעמים לא", אמרו בחיפה. לספורט1 נודע כי ביום האחרון של מועד ההעברות של חודש ינואר הירוקים קיבלו פנייה לגבי ההולנדי.

מנהלה הטכני של אפואל ניקוסיה יצר קשר עם נציגיו של השחקן בן ה-31 במטרה להחתימו בכדי שיהיה ה"אקס פקטור" במאבק האליפות בליגה הקפריסאית. שרי עצמו סירב למעבר לאף ציין בפני מקורביו: "טוב לי בחיפה ואני רוצה להצליח עם הקבוצה".


צ'רון שרי מול אשדוד (דני מרון)

ההולנדי הוא אחד מנכסיה החשובים ביותר בעונה הטובה שרושמת מכבי חיפה, כאשר לא החמיץ אפילו משחק ליגה אחד. ב-25 הופעותיו סיפק שבעה שערים ועוד שמונה בישולים, שניים מהם בשבת האחרונה כאמור.

בנושא אחר, לא מעט אוהדים הביעו את כעסם על החלטת המועדון לערוך את משחק הרדיוס מול הפועל ב"ש ביום ראשון באצטדיון נתניה, מה שיביא לכך שלא כל בעלי המנויים יוכלו להיכנס למשחק. בקבוצה מתכוונים לשוחח עם חלק מהאוהדים ואמרו: "עשינו את הבדיקות שלנו ולקחנו את ההחלטה הטובה ביותר. כל מנוי שיירשם בזמן ייכנס למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי