משה חוגג הודיע על ביטול האירוע: "התכנית תחזור למגירה. מאוכזב"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר התאכזב מההיענות הדלה של האוהדים לתכנית הכלכלית ("לא קיבלתי אפילו את הקרדיט להציע אותה") ועשוי לקצץ את תקציב השחקנים בעונה הבאה. וגם: הוא הוביל את ראשי המועדון לסגור את משחק הרדיוס בנתניה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ראשי בית"ר ירושלים בראשותו של הבעלים משה חוגג התכוונו להציג את התכונית הכלכלית של הקבוצה בפגישה מיוחדת עם האוהדים, אך לאור חוסר היענות מצד הקהל הבית"רי הודיע הבעלים באכזבה על ביטול האירוע. 

משה חוגג כתב בהודעה הרשמית: "לאחר שהשקעתי 90 מיליון שקלים בפחות משנתיים לא קיבלתי אפילו את הקרדיט להציג בפניכם את התכנית שלי למלא את טדי למען המועדון. במקום לבוא ולהקשיב הועלו ספקולציות, נמתחה ביקורת על רעיון שעוד לא הוצג (רק בישראל) ובעיקר הצבעתם ברגליים, רק 1,200 התכוונו להגיע לאירוע ביום חמישי. אני מכבד את הצבעתכם, מאוכזב אבל מכבד. האירוע מבוטל, התוכנית תחזור למגירה".

 
עוד הוסיף הבעלים: "למקרה שזה מעניין מישהו, תכננתי להוריד את מחירי הכרטיסים בצורה דרסטית בתמורה להתחייבות שלכם להגיע למשחקים או לתרום את הכרטיסים לילדים וחיילים. זהו שיעור מעניין עבורי, אלמד ממנו, תודה".


אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

כפי שפורסם כאן, אחרי שבבית"ר ירושלים החליטו להקטין את התקציב בעונה כעת לאור הכישלון במיזם, עשוי גם תקציב שכר השחקנים לקטון והוא צפוי להיות נמוך יותר מ-25 מיליון שקלים. גורם בבית"ר ירושלים: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהיענות של הקהל, חשבנו שיגיעו יותר מדי אוהדים אבל אין ביקוש וכשאין ביקוש הבעלים יחליט כיצד לנהוג". יש לציין כי למרות ביטול האירוע, חוגג לא מכוון לעזוב אך ישקול את נושא התקציב בכובד ראש.
 

בנושא אחר, בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את ההחלטה לקיים את שני המשחקים הבאים בטרנר ובנתניה. כזכור, מיד לאחר המשחק פנו ראשי בית"ר ירושלים לנציגי האיצטדיון בנתניה במטרה לשריין את האיצטדיון לשני המשחקים, כפי שרצה הצוות המקצועי, אולם בבירה טוענים כי כבר אז נאמר להם שמכבי חיפה נמצאת בתמונה. בסופו של דבר, לאחר שלא רצו לקחת סיכון, ביקשו לשריין ראשית את משחק הגביע ומאוחר יותר המתינו להחלטה של מנהלי האיצטדיון בנוגע למכבי חיפה. "טרנר זו לא אופציה רעה, היא הייתה אחת משתי האופציות המועדפות שלנו", אמרו במועדון.

משה חוגג עם אלירן עטר. "שובר שוויון" (דני מרון)

השחקנים ממשיכה לעסוק בעידן ורד ואלירן עטר, שנמצא בכושר נהדר. לאחר המשחק בין הקבוצות ניגש המנהל המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן למשה חוגג ואמר לו: "אני חשוב שעשיתם בינואר חיזוק תוספת כוח עצומה עם ממן ועטר, וגם עידן ורד יוסיף לכם המון". חוגג ענה לגולן: "אלירן בא רעב, הוא נראה נהדר. הוא האקס פקטור שלנו, שובר שוויון".

בבית"ר הבהירו לסוכנו של רוני לוי, אבי נימני, כי יזמנו אותו לפגישה בימים הקרובים. במקביל, החלו במועדון בשיחות ראשוניות עם שלום אדרי לגבי הארכת חוזהו במועדון. לשחקן הובהר כי יוזמן לפגישה במהלך הפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי