צפו: שחקני מכבי חיפה מתאמנים באילת. סיינסבורי יוזמן לשיחה

צ'רון שרי, ירדן שועה
צ'רון שרי, ירדן שועה | מכבי חיפה, רשמי

הירוקים סיימו את מחנה האימונים בעיר הדרומית, לביא: "קיבלנו חיבוק מהתושבים". הבלם האוסטרלי, שנמצא בתקופה לא טובה, ישוחח עם הצוות המקצועי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה סיימה היום (שלישי) את מחנה האימונים בן השלושה ימים שלה באילת, אליו יצאה אחרי הניצחון 1:2 על מ.ס. אשדוד ביום שבת.בשעות אחר הצהריים יחזרו השחקנים צפונה ומחר יגבירו את קצב ההכנות לקראת צמד המשחקים החשובים מול הפועל באר שבע בשבוע הבא. 

המאמן מרקו בלבול לא ערך אסיפות ואימונים טקטיים במסגרת המחנה, שכן המטרה הייתה לערוך אימונים קלים בלבד בכדי להוציא מעט את השחקנים מהשגרה. אמש הם חלק מהשחקנים יצאו לארוחת גיבוש, בעוד חלקם צפו בדרבי התל-אביבי. 

כל השחקנים השתתפו במחנה, אותו אירגן מנהל הקבוצה רפי אוסמו. מרקו בלבול סיכם: "הנסיעה לאילת הייתה חלק מתוכנית האימונים השנתית, מתוך מטרה לשנות אווירה ולחזק את הביחד". הקפטן נטע לביא הוסיף: ""שינוי מיקום האימונים העניק לנו הזדמנות לשנות אווירה, להתאמן ולחזק את הביחד שלנו כקבוצה וצוות. כיף גדול מהחיבוק שקיבלנו מהעיר והתושבים שלה. חוזרים לכפר גלים ולמשימות".

בצוות המקצועי מתכוונים לערוך שיחה עם הבלם, טרנט סיינסבורי, אשר נמצא בירידה בשבועות האחרונים. בקבוצה לעבור עמו על הטעויות האחרונות מתוך הבנה שהחלק ההגנתי חייב לקראת החלק האחרון של העונה. "גם במשחק האחרון מול אשדוד טרנט עשה כמה טעויות שהיו יכולות לעלות בנקודות וזה חייב להיפסק", אמרו במועדון. בכרמל הבהירו כי השחקן אמנם מחזיק בחוזה לשנתיים, אך ההחלטה לגביו תתקבל רק בסיום העונה.

בתוך כך, נפתחה הרשמת המנויים למשחק הקרוב מול ב"ש ביום ראשון, משחק שייערך כידוע באצטדיון נתניה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. רק בעלי מנויים יוכלו להיכנס למשחק, אך אתמול סיפרו חלק מהאוהדים כי נתקלו בקשיים בהזמנת הכרטיס למשחק. בחיפה ציינו שהם מתכוונים להיענות לכל פנייה.
 

 
בינתיים נפתחה ההרשמה למשחק של הקבוצה מול הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב שייערך באצטדיון בנתניה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. על פי הודעה מוקדמת למשחק יוכלו להיכנס רק בעלי המנויים בירוק ואתמול סיפרו חלק מהאוהדים כי נתקלו בקשיים בהזמנת הכרטיס למשחק. בכל מקרה בחיפה מתכוונים להיענות לכל הפנייה ואף ציינו כי ההרשמה תיערך מספר ימים בכדי שכל אוהד שירצה להגיע למשחק יוכל להירשם בהתאם.


שחקני מכבי חיפה מתאמנים באילת (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי