יתמקד בגביע? אבוקסיס שוקל לבצע רוטציה בהרכב נגד מכבי חיפה

אלטון אקולטסה, קייס גאנם, אנתוני וארן, ירדן קרישטול, דויד סימאו
אלטון אקולטסה, קייס גאנם, אנתוני וארן, ירדן קרישטול, דויד סימאו | זאב דיקמן

בשל העובדה שהפועל באר שבע תפגוש את הירוקים פעמיים תוך שלושה ימים, המאמן עשוי להעניק במשחק הליגה בנתניה דקות לאלו שמיעטו לשחק לאחרונה, ביניהם טאהא, האסלביינק, וארן וגאנם

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעביר היום (רביעי) הילוך בהכנות לקראת שבוע מכבי חיפה שמצפה לקבוצה בשבוע הבא, כאשר ביום ראשון תפגוש באר שבע את הירוקים באצטדיון בנתניה במשחק שיסגור את העונה הסדירה בליגה ושלושה ימים לאחר מכן יפגשו הקבוצות שוב, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה בסמי עופר.

לצד העובדה כי הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צבירת תשעה צהובים, יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס, המאמן שוקל לבצע רוטציה בהרכב כדי לווסת את העומס שהצטבר בתקופה האחרונה על מספר שחקנים בסגל. בצוות המקצועי נבדקת האפשרות לפתוח בהרכב במשחק הקרוב עם שחקנים שלא ראו יותר מדי דשא במחזורים האחרונים כדוגמת לואי טאהא, נייג'ל האסלביינק, קייס גאנם ואנתוני וארן שהתאושש מפציעה בקרסול. גם דוד קלטינס, שנעדר בתקופה האחרונה לאחר שסבל משבר בזרת ברגלו, עשוי להיכלל בסגל.

באר שבע תקיים היום אחר הצהרים משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון ואבוקסיס ינצל את המשחק כדי לבחון מספר הרכבים ומערכים לקראת המפגש הכפול מול חיפה. כידוע, קבוצתו של אבוקסיס מגיעה למשחק ביום ראשון מול חיפה במומנטום חיובי עם רצף של שלושה ניצחונות, אולם בבאר שבע יודעים כי למרות התקופה הטובה בה נמצאת הקבוצה, חיפה, שדולקת אחר מכבי תל אביב במאבק האליפות, היא הפייבוריטית בהתמודדות.


גאנם. הופעת בכורה בהרכב ב"ש ביום ראשון? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי