מימר צפוי להמשיך בחדרה: "להפועל ת"א יש מה להפסיד"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

המאמן דיבר לקראת הקרב הקריטי מול האדומים, בו רק ניצחון יעניק לקבוצתו את המקום בפלייאוף העליון: "גרוש ללירה יהפוך את העונה שלנו מטובה למצוינת". וגם: האם הוא מתכנן לקלינגר הפתעה?

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הגורלי מול הפועל תל אביב (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4), כשכל תוצאה פרט לניצחון תותיר את החבורה של שרון מימר בפלייאוף התחתון. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן, לאחר שדיא לבאבידי סיים לרצות עונש הרחקה. במקביל, במועדון הביעו שביעות רצון מהמשך ההתקשרות עם ויסאם רבאח, שחתם אתמול על הארכת חוזהו. באשר למימר עצמו, בחדרה מאוד מרוצים מעבודתו והוא צפוי להמשיך לעונה נוספת. "ברגע שיש רצון של שני הצדדים, בדרך כלל זה נסגר על הצד הטוב ביותר. אשב עם ההנהלה אחרי המשחק", סיפר המאמן.

"אנחנו שמחים להיות חלק מקרבות העלייה לפלייאוף העליון והעובדה הזו היא לזכות כל מי שהיה פה מתחילת העונה והביא את הקבוצה למצב הקיים", אמר מימר לקראת המשחק. "יש לנו גמר גביע בשבת, נתכונן כמו שצריך ונקווה לשים את חדרה פעם נוספת בטופ של הכדורגל ישראלי"

 על כך שהוא לא הצליח להוביל את הפועל חיפה אשתקד לפלייאוף העליון: "הגעתי לקבוצה שהיא הייתה במקום ה-16 והבאתי אותה למקום שביעי. באנו מלמטה וזה לא היה תלוי בנו, הפעם, בחדרה, אנחנו נעשה הכל על מנת לצלוח את המשחק נגד הפועל תל אביב".

האם הוא מתכנן להפועל תל אביב הפתעה: "לפעמים צריך להישאר בקו שהביא אותך עד הלום. לא צריך לסדר דברים מחדש, זה עלול לגרום לנו ללכת אחורה, נעשה מה שעשינו עד עכשיו ונקווה לטוב. אוי ואבוי אם נצטרך להמריץ שחקנים או כל בן אדם אחר שקשור לענף לקראת משחק כזה".


דרוך לקראת רגע השיא של העונה. שרון מימר (אריאל שלום)

האם הלחץ על הפועל תל אביב: "כרגע הם בפלייאוף העליון, כך שלהם יש יותר מה להפסיד כי הם כבר שם. אנחנו במקום השביעי כרגע, כך שאם נהיה בשישייה הראשונה זה יהיה הישג עצום. הלחץ שלנו כספורטאים הוא להשיג את המקסימום עבור חדרה. כשקיבלתי את הקבוצה היא לא הייתה בפלייאוף העליון. לשמחתי, עשינו תוצאות טובות והיינו בשישייה הראשונה במשך זמן רב. גם עכשיו אנחנו במרחקה נקודה ואנחנו כל הזמן באזור. חדרה מוכיחה שהיא בליגת העל בזכות ולא בחסד. נצטרך עוד גרוש ללירה כדי להפוך את העונה הזו מטובה למצוינת".

על המכתב שפורסם והתריע מפני ביקורת פומבית על שופטים: "זה רק מוכיח שאת הקבוצות הגדולות מזהירים ובקבוצות הקטנות הם נכנסים בכל הכוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי