לפני מכבי חיפה: ב"ש הביסה 0:4 את הנוער, גאנם כבש שלושער

ירדן קרישטול, קייס גאנם
ירדן קרישטול, קייס גאנם | זאב דיקמן

הקבוצה מבירת הנגב גברה בקלות יתרה על קבוצת הנוער בזכות שלושה שערים של הרכש מרעננה וגול נוסף של וארן. אבוקסיס ניצל את המשחק כדי לבחון מספר מערכים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

 כחלק מההכנה של הפועל באר שבע לקראת משחק הליגה המסקרן ביום ראשון הקרוב נגד מכבי חיפה, ערכה הקבוצה משחק אימון מתחם האימונים של הקבוצה בצפון העיר מול מחלקת הנוער של המועדון. המשחק נועד כי להריץ מספר שחקנים שלא זכו לקבל דקות משחק במחזורים האחרונים וכן כדי שהמאמן, יוסי אבוקסיס, יוכל לתרגל הרכבים ומערכים שונים לקראת המשחק מול חיפה ביום ראשון.

כדי לווסת את העומס שהצטבר על חלק מהשחקנים בתקופה האחרונה, אבוקסיס שוקל לבצע רוטציה בהרכב במשחק מול חיפה, כאשר הבלם לואי טאהא הקשר נאור סבג ושחקני ההתקפה, נייג'ל האסלביינק, קייס גאנם ואנתוני וארן, שהתאושש מפציעה בקרסול, נלקחים בחשבון.

צמד הבלמים לואי טאהא ועמית ביטון, שחזר לאימונים מלאים לאחר הניתוח שעבר לפני כחודש במיניסקוס, פתחו דווקא בהרכב של קבוצת הנוער. זאת כדי לתרגל פורמט של הגנה מול התקפה, שכללה בצד השני את נייג'ל האסלביינק, אנתוני וארן וקייס גאנם.


ז'וסואה במשחק נגד הנוער (הפועל באר שבע, רשמי)

המשחק חולק לשתי מחציות של חצי שעה כאשר כבר בדקה השישית העלה קייס גאנם את קבוצת הבוגרים ליתרון מוקדם. בדקה ה-25 וארן כבש את השני לזכות הבוגרים, לאחר בישול של האסלביינק. גאנם השלים צמד פרטי בדקה ה-40 והעלה את הבוגרים ל-0:3. עשר דקות לאחר מכן גאנם סוגר שלושער וקובע את תוצאת המשחק 0:4.

הרכב הקבוצה הבוגרת: ירדן קרישטול, רועי סלם, אוהד לביא, עידו כהן, דודו צדיק, תומר יוספי, נאור סבג, ז'וסואה (ניב זריהן), נייג'ל האסלביינק, אנתוני וארן, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי