קבהא: "קבוצות באירופה מפחדות לשחק נגד הפועל באר שבע"

מרואן קבהא
מרואן קבהא. הגיע לאימון | דני מרון

הקשר שכבש במחזור האחרון נגד כפ"ס דיבר ב-103FM על צמד המשחקים נגד מכבי חיפה: "יהיה קשה לשתי הקבוצות, סימנו את הגביע כמטרה". נבחרת ישראל: "לא יודע למה אני לא בסגל, חושב שיש לנו סיכוי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רגעי ההכרעה של הפועל באר שבע הגיעו ובשבוע הבא תפגוש פעמיים את מכבי חיפה בחוץ. תחילה הקבוצה מבירת הנגב תתארח בחיפה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל והאחרון של הליגה הסדירה וביום רביעי תשחק נגדה שוב במסגרת רבע גמר גביע המדינה. לקראת השבוע הקריטי התראיין הערב (רביעי) מאורן קבהא בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על המטרות של באר שבע, חילופי המאמנים ועל משחק הנבחרת נגד סקוטלנד.

לקראת המשחקים נגד מכבי חיפה: "יהיה משחק מאוד קשה לשתי הקבוצות. אנחנו נתכונן למשחק ולא נשכח שיהיו שני משחקים נגד חיפה בשבוע אחד, אנחנו לא מוותרים על אף משחק. אנחנו רוצים להתקדם בליגה ולזכות בגביע, אבל קשה מאוד לשחק מול אותה קבוצה כמה פעמים. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה טוב, יכול להיות שיוסי אבוקסיס יביא משהו חדש ואם כן אני לא אגלה לכם".


על חילופי המאמנים
: "בהתחלה היה קשה, כי ברק בכר היה מאמן 4.5 שנים בקבוצה וכולנו התחברנו אליו. וכשיוסי הגיע לא היה לנו זמן ללמוד את השיטה שלו. אני חושב שמבחינה הגנתית אנחנו נראים טוב, בהתקפה עדיין יש הרבה מה להשתפר. הוא הביא סגנון משחק אחר, אני מקווה שהשנה ניקח את הגביע ואני חושב שאנחנו יכולים לזכות בו. נכון שכל קבוצה שנשארה יכולה לזכות בגביע אבל בואו לא נשכח שב"ש לא לקחה הרבה זמן בתואר הזה וזו מטרה שהצבנו לעצמנו כמו לעלות לאירופה. בקיץ אני חושב שעשינו קמפיין אירופי מוצלח".


"לקח לנו זמן ללמוד את השיטה של יוסי אבוקסיס (דני מרון)

שיחקת בעבר באירופה, איך מסתכלים על הפועל באר שבע: "אני יכול להעיד כשהייתי במאריבור ושיחקנו נגד הפועל באר שבע עשינו לה כבוד גדול, היא ניצחה קבוצות כמו סלטיק, אולימפיאקוס וסאות'המפטון וקבוצות באירופה מפחדות לשחק נגד באר שבע".

נבחרת ישראל: "אני חושב כשהייתי בנבחרת נתתי משחקים טובים ולא סתם, הייתי נגד איטליה וספרד ושיחקתי מצוין, אעשה הכל כדי להיות בנבחרת. אני לא יודע למה אני לא בנבחרת, כל המאמן והשיקולים שלו אבל גם אם לא נחזיק לה אצבעות. מה הסיכוי? אני חושב שיש סיכוי אבל יש הרבה פציעות עכשיו ובכל מקרה אני מקווה שיהיה בסדר. במשחק אחד הכל יכול להיות".

מרואן קבהא מול לורנצו אינסינייה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי