ינקו עשוי לשוב לשער על חשבונו של ג'ראפי, דמארי ימשיך בחוד

אריק ינקו
אריק ינקו | מאור אלקסלסי

ניר קלינגר, עדיין מתלבט עם עדיין מי יפתח בין הקורות במשחק מול חדרה (שבת, 19:50, בספורט4). בהפועל ת"א אמרו לשחקנים: "זו ההזדמנות להרים את המועדון למקום שהוא ראוי לו". הערכה ל-13 אלף אוהדים בבלומפילד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מאמינים כי מחר (שבת, 19:50, שידור ישיר בספורט4) תנצח את הפועל חדרה בבלומפילד ותעפיל לפלייאוף העליון לראשונה מאז עונת 2013/14. מעבר להישג המקצועי האדומים עשויים להרוויח שלושה מיליון שקלים נוספים מאירוח המשחקים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפעול באר שבע.

במועדון מודעים לעובדה שגם תיקו עשוי להספיק להם כדי להתברג בשישייה הראשונה, אם בני יהודה לא תנצח את הפועל חיפה, אך במועדון מבינים כי המשימה לא תהיה קלה בכלל. "כל אחד יפנים ויחשוב לאן הוא רוצה להוביל את הפועל תל אביב ואת עצמו. הכול מונח על כר הדשא וזו ההזדמנות להרים את המועדון למקום שהוא ראוי לו", אמרו בצוות המקצועי לשחקנים.

בנושא המקצועי המאמן ניר קלינגר יחסר את הקשר שי אייזן שהורחק בכרטיס אדום נגד מכבי תל אביב ואת מקומו עשוי לתפוס אחד מבין עמנואל בואטנג או רז כהן. בנוסף לכך בצוות המקצועי מתלבט על זהותו של השוער הראשון, כאשר אריק ינקו עשוי לחזור לשער על חשבונו של יואב ג'ראפי וההחלטה הסופית צפויה להתקבל רק מחר.


יירד לספסל לפני המשחק המכריע נגד הפועל חדרה? יואב ג'ראפי (דני מרון)

בצוות המקצועי יש התלבטות גם בחלק הקדמי בין פליפה רודריגס המגלה שיפור ביכולתו באימונים, למוטי ברשצקי, כאשר גם מאור בוזגלו אמור גם להשתלב ולקבל דקות מהספסל. עומר דמארי ועומרי אלטמן, אחר יעקוב צמד נבחרת ישראל, יפתחו בחוד של קלינגר. בהפועל תל אביב מצפים לאלף אוהדים של הפועל חדרה ועוד 12 אלף של הפועל תל אביב.

הרכב משוער: אריק ינקו (יואב ג'ראפי), איעד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג (רז כהן), סטפן ספירובסקי, ניר לקס, מוטי ברשצקי (פליפה רודריגס), עומרי אלטמן, עומר דמארי.


עשוי לקבל דקות מחר. מאוד בוזגלו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי