דריכות בב"ש: "לחיפה יש התקפה קטלנית, אבל גם אנחנו לא פראיירים"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הדרומיים יודעים ששלוש נקודות מול הירוקים ייתנו ביטחון לקראת הקרב בגביע. ז'וסואה ישוב להרכב, סימאו ימשיך ב-11. אבוקסיס יפתח עם ארבעה שחקני הגנה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
דריכות גדולה בהפועל באר שבע לקראת 'שבוע מכבי חיפה', במהלכו תפגוש הקבוצה את הירוקים פעמיים תוך שלושה ימים. הקרב הראשון ייערך מחר (ראשון) ב-20:15 באצטדיון בנתניה בעקבות עונש הרדיוס של הקבוצה מהכרמל. ביום רביעי בסמי עופר השתיים ייפגשו שוב למשחק שאין ממנו דרך חזרה במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
 
 
ב"ש אמנם מגיעה למשחק הקרוב במומנטום חיובי עם אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים (על נס ציונה, בני יהודה והפועל כפר סבא), אך בקבוצה יודעים כי המפגש מול החיפאים הוא כבר אופרה אחרת. מאז הגעתו של יוסי אבוקסיס לבירת הנגב לפני כחודשיים, הקבוצה הצליחה להתייצב ולהתאושש מהמשבר המקצועי שעבר עליה, שבשיאו סיים ברק בכר את תפקידו בקבוצה.

בזכות השיפור בתוצאות באר שבע הצליחה לצמק במחזורים האחרונים את הפער מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי לשתי נקודות בלבד. למרות השאיפה לזכות העונה בגביע המדינה, התואר היחיד שנמצא בהישג היד, בקבוצה לא מתכוונים לוותר מראש על משחק הליגה מחר והמסר הברור של אבוקסיס לשחקנים הוא לא לחשוב על משחק הגביע ביום רביעי – אלא להתמקד אך ורק במשחק הקרוב. 


יוסי אבוקסיס (דני מרון)

 
 
"הגענו למאני-טיים של העונה. זה הזמן להראות מה אנחנו שווים. חיפה עם עונה מצוינת ויש לה התקפה קטלנית, אבל גם אנחנו לא פראיירים", אמר שחקן בקבוצה לספורט1 והוסיף: "אמנם יצאנו ממירוץ האליפות אבל יש לנו את המטרות שלנו בליגה. נבוא לנצח בנתניה ואם נעשה את את זה נקבל הרבה ביטחון למשחק הגביע ביום רביעי".
 
 
אבוקסיס בחן במהלך השבוע את האפשרות לפתוח במערך של שלושה בלמים, אך על פי האימונים של הקבוצה במהלך סוף השבוע, מסתמן כי המאמן ימשיך עם קו של ארבעה שחקני הגנה, כפי שקרה במחזורים האחרונים. המשמעות היא כי הבלם לואי טאהא, שחזר לאחרונה לפעילות מלאה לאחר היעדרות ממושכת, יחכה להזדמנות אחרת לשחק וייתכן שהדבר יקרה כבר במשחק הגביע ביום רביעי. 
 
 
המגן הימני הצעיר אור דדיה ימשיך לפתוח על חשבונו של בן ביטון, שמתאושש מקרע בשריר המפשעה. אבוקסיס יקבל חזרה את הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שנעדר ממשחק הליגה האחרון מול הפועל כפר סבא בשל תשעה כרטיסים צהובים. הפורטוגלי יפתח על חשבונו של ניב זריהן, שיירד לספסל. דוד סימאו שערך הופעת בכורה במדי הקבוצה במחזור הקודם, ימשיך לקבל קרדיט במרכז הקישור לצידו של מרואן קהבא, שהיה מהבולטים בניצחון על כפ"ס.


ז'וסואה. ישוב להרכב (דני מרון)

 
 
למרות העומס בתקופה האחרונה על מלך שערי הקבוצה, בן שהר, קייס גאנם ימשיך לחכות להזמנות שלו מהספסל אחרי שכבש באמצע השבוע שלושער במשחק אימון מול קבוצת הנוער. כך גם לגבי החלוץ אנתוני וארן, שהתאושש מפציעה בקרסול. דוד קלטינס ששבר את הזרת ברגל ימשיך להיעדר. כאלף אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה באצדיון נתניה.
 
 
הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, אורן ביטון, מרוהאן קבהא, דויד סימאו, ז'וסואה, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה, בן שהר.


קלטינס. ימשיך להיעדר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי