גל כהן לא מרים ידיים: "גם אם מוריניו היה מגיע זה לא מבטיח כלום"

גל כהן
גל כהן | לירון מולדובן

מאמן רעננה מנסה לשמור על אופטימיות אחרי ה-3:0 הכואב לכפ"ס והביא את הקבוצה למצב של רגל וחצי בלאומית. אמונה שניצחון על הפועל ת"א בגביע ישנה את המומנטום, אורי גוטמן הוצע

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
הפועל רעננה הולכת ושוקעת אחרי התבוסה אתמול (שבת) 3:0 להפועל כפר סבא, והיא נמצאת כבר עם רגל וחצי בליגה הלאומית. זה היה ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה בליגה והמשחק השמיני ללא ניצחון, כאשר היא נמצאת במקום האחרון, ואם עירוני קריית שמונה תנצח הערב את סקציה נס ציונה הפער מהקו האדום יעלה ללא פחות מתשע נקודות והסיכויים לנס שיביא להישרדות יקטנו עוד יותר.

גורם בסביבת המועדון אמר: "אי אפשר לקבל שום תירוץ. היכולת היא של ליגה לאומית והאכזבה מהשחקנים עמוקה. יש לנו שחקנים עם ותק וניסיון ועד עכשיו הצלילה לא נעצרת".

מי שעדיין מעט אופטימי הוא גל כהן, מאמן הקבוצה, שמביא את מסע ההישרדות של מ.ס. שדוד בעונה הקודמת כדוגמה לסיכוי להישאר בליגה. "אשדוד הייתה במצב כמו שלנו בעונה הקודמת והם מחקו פער של תשע נקודות שישה משחקים לסיום. אין הרמת ידיים, אבל ניצחון במשחק הבא יכול להחזיר אותנו לליגה. גם אם ז'וזה מוריניו היה מגיע לכאן, זה לא מבטיח קסמים. אני מאמין בעצמי ויודע היכן אאמן בעוד חמש שנים".


שחקני רעננה מאוכזבים (אריאל שלום)

אכזבה גדולה קיימת מדויד מתאוס, עדי נמני, עידו לוי, שניר שוקר, בן בנימין, יוג'ין אנסה וכארם ארשיד, שקיבלו שוב פיק ברכיים ושיחקו כמו טירוני כדורגל. בלם הרכש ההולנדי דריל לחמן, שהצטרף בינואר, פתח על הספסל והאכזבה המקצועית גם ממנו גדולה. אביחי ידין ויואב תומר הפצועים ינסו לשוב לאימונים.

 

כבר היום יחלו ברעננה את ההכנות לרבע גמר גביע המדינה ביום רביעי נגד הפועל תל אביב. במועדון מאמינים שניצחון על האדומים יחזיר את הביטחון לשחקנים לקראת שבעת משחקי הליגה האחרונים. היום אף תתקיים הפגישה השבועית הרגילה בין המאמן גל כהן לבעלים אשר אלון. לקבוצה הוצע אורי גוטמן, אך זהו מהלך שאשר אלון דחה נכון לאתמול לפני המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי