מאבק הירידה נפתח מחדש: צפו ב-0:1 של נס ציונה על ק"ש

רז שטיין
רז שטיין | עדי אבישי

רז שטיין כבש בכדור חופשי נפלא (53), העלה את מאזנו לשבעה שערים העונה והוריד את הפער בין הקבוצות לנקודה לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. גלזר עצר כדור שספק עבר את קו השער (38)

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה גברה הערב (ראשון) 0:1 על קריית שמונה במחזור סיום העונה הסדירה ופתחה מחדש את מאבקי התחתית. מי אם לא רז שטיין, עם שערו השביעי העונה, הכריע את המשחק עם בעיטה חופשית יפה (53) וסידר למאמנו ליאור זדה ניצחון בכורה בליגת העל. מנגד, הקבוצה הצפונית הגיעה לשלל מצבים במחצית הראשונה, אך הרבתה להחמיץ ונתקלה בשוער עומרי גלזר שרשם משחק מצוין.

בדקה ה-38 של המשחק קיבלנו אירוע גבולי מאוד, כשגלזר המצוין הדף כדור שספק עבר את קו השער, אך השופט רועי ריינשרייבר הורה להמשיך לשחק. הבעיטה של גיא בן לולו הצעיר נעצרה על ידי השוער, הכדור ניתז לקורה וטייל לאורך קו השער, אולם גלזר כאמור התעופף ברגע האחרון ומשום זווית לא ניתן היה להכריע האם הכדור עבר במלוא היקפו את הקו. בדקה ה-71 קובי רפואה ספג מכה נוספת, כשמרכוס דיניז נפצע והורד מכר הדשא על אלונקה. 

נס ציונה, שידעה שהפסד ירחיק אותה שבע נקודות מחוף מבטחים, רשמה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים ובמאזנה כבר 21 נקודות – רק נקודה אחת פחות מקריית שמונה הלחוצה, שרשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ותגיע לפלייאוף העליון כשסכנת ירידה ממשית מרחפת מעל ראשה.


לא לזה הוא פילל. קובי רפואה (אריאל שלום))
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי