רוני לוי הודה: "התוצאה לא משקפת את מה שהיה על המגרש"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים פרגן לאשדוד אחרי הניצחון: "אני לא מבין איך היא לא בפלייאוף העליון". מאמן המפסידה, רן בן שמעון: "זה הפסד צורב שחותך משהו בפנים. שלומי אזולאי הוא אחד המנהיגים שלנו"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים זכתה הערב (חמישי) בניצחון דרמטי 1:2 על אשדוד במשחק הרדיוס שלה באצטדיון טרנר בבאר שבע. אשדוד הציגה משחק טוב יותר מהמארחת במשך דקות רבות אך הנקודות עלו לירושלים.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר: "לא תמיד התוצאה משקפת את מה שקורה. היה משחק פחות טוב שלנו. אשדוד קבוצה טובה מאוד, לא מבין איך היא לא בפלייאוף העליון. יש לה מאמן מצוין והרבה איכות. זה היה יום לא טוב שלנו. היו לנו הרבה פצועים. החלק הראשון היה פחות טוב מצידנו. אשדוד לחצו בחלק הראשון כמו מטורפים ובשני הלך להם הכוח. אם נבדוק את הסטטיסטיקה, אני מניח ששלטנו בחלק השני, אולי בגלל עייפות הכרענו אותם". 

"ככל שהליגה מתקדמת, לכל משחק יש יותר משמעות", הוסיף לוי. "המשחקים הופכים ליותר קשים. כולם נלחמים, כל משחק קשה מאוד. נכנסנו לשבוע של גביע המדינה ואנו עושים 'קאט' על המשחק. הפנים למשחק מול מכבי פתח תקווה". 

כובש שער הניצחון אורי מגבו אמר: "ההרגשה מדהימה, שמח שהצלחתי לעזור לחברים. היה משחק פחות טוב, אבל ממשיכים הלכה. אין מה להפסיד, מעבר לדקה 90, ראיתי את הסיטואציה והבקעתי. זה ניצחון שחשוב לנו מאוד".

"שמח שעזרתי לחברים". אורי מגבו חוגג את שער הניצחון (דני מרון)

מאמן אשדוד רן בן שמעון סיכם: "בספורט זה הולך פעם לצד שלך ופעם לצד השני. זה יכול היה ללכת לצד שלנו. אני מאוד אוהב את הקבוצה הזאת. צריך לשפר את קבלת ההחלטות בחלק הקדמי. יש כאן חומר נהדר לעבוד איתו, ולהציג כדורגל טוב. זה הפסד צורב שחותך משהו בפנים. קשה להתעלם מהדברים המדהימים במשחק הזה. אשדוד צריכה ללכת לפלייאוף התחתון, אבל לשחק מול חיפה ובית"ר ולהיות הקבוצה הדומיננטית, זה לא מובן מאליו". 

על הוצאת שלומי אזולאי אמר המאמן: "רצינו לצאת להתקפות מעבר. יש חילופים. המידע שנמצא אצלנו קצת שונה ממה שנמצא אצלכם. הוא אחד המנהיגים שלנו".


רן בן שמעון. ספג הפסד אכזרי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי