בלבול: "לא מסתכלים רחוק מדי". רוקאביצה: "העונה הטובה בישראל"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים חגגו את הניצחון המרשים על הפועל באר שבע: "מגיע לקהל הופעת כזאת, הם הגיעו מסמי עופר לנתניה". האוסטרלי: "הנבחרת היא דבר מיוחד, אבל המשחק היום היה יותר חשוב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הביסה הערב (ראשון), 0:4 את הפועל באר שבע במשחק הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל (לחץ ללוח המשחקים של הפלייאוף העליון). הירוקים ידעו שאם יאבדו נקודות נגד הקבוצה של אבוקסיס, מאבק האליפות עשוי להיסגר באופן רשמי, ולא אכזבו את 14,000 הצופים שהגיעו לאצטדיון בנתניה בעקבות עונש הרדיוס. מי ששמח אולי יותר מכולם אחרי הניצחון היה מאמן הקבוצה, מרקו בלבול: "אני חושב שזה היה משחק מצוין שלנו, אני מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים, מהנחישות והפוקוס שלהם. חצי ראשון מצוין שלנו, כבשנו מהר ועשינו את המשחק קל יותר להמשך. מגיע לקהל הופעה כזאת על כך שהם הגיעו מסמי עופר לנתניה, השחקנים עבדו יוצא מן הכלל על המגרש".

 
ההחלטה לפתוח עם סלליך: "יש לי המון שיקולים בקבלת ההחלטות, חלקם פיזים וחלקם טקטיים, במקרה של דולב, ידענו שהוא לא יוכל לשחק 90 דקות היום ו-90 דקות ביום רביעי. ראינו מאמץ אדיר של השחקנים, זה לא היה משחק קל בכלל, אני מאוד שמח מהיכולת".
 
 
הצהוב של נטע לביא: "אני חושב שנטע הוא שחקן מאוד מאוד חשוב במכבי חיפה וזה כל מה שאני יכול להגיד לך, היה לו משחק פנטסטי, הוא קיבל צהוב, וגם סאן קיבל צהוב ושניהם לא יוכלו לשחק נגד הפועל תל אביב".
 
הפער ממכבי תל אביב: "אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי. יש לנו ביום רביעי משחק גדול, נצטרך לנוח ולהתכונן מנטאלית ופיזית, זה לא פשוט לשחק שני משחקים כאלה בשלושה ימים. זה מבחינתנו מה שחשוב כרגע, אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי, אנחנו צריכים להמשיך ולשחק כמו ששיחקנו היום עם אנרגיות ואינטנסיביות, המטרה שלנו היא לגרום לקהל הכי טוב בארץ ליהנות מאיתנו, וזה מה שאנחנו עושים הכי טוב".

גם מלך השערים של ליגת העל, ניקיטה רוקאביצה היה מאושר בסיום: "אני שמח מהניצחון וזה הדבר החשוב ביותר. הייתי יכול לכבוש עוד כמה שערים, אבל עכשיו הפנים ליום רביעי".
 
נבחרת אוסטרליה: "הנבחרת היא דבר מיוחד, אני תמיד גאה לשחק עבורה מאז זימון הבכורה שלי בגיל 19, אבל המשחק היום היה הדבר החשוב ביותר, כולם הגיעו מוכנים ומרוכזים, היה חשוב לנצח ועשינו את זה. היום נגמר ומחר צריך להמשיך".
 
המשחק ביום רביעי ומכבי ת"א: "המשחק היום היה אינטנסיבי, אנחנו צריכים להתכונן, להתאושש ולהתכונן לגביע שואלים אותנו הרבה על אליפות, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הבא".


רוקאביצה: "העונה הכי טובה שלי בישראל" (מאור אלקסלסי)
 
 

העונה הטובה בישראל: "אני חושב שזאת העונה הכי טובה שלי פה, אני נהנה מהכדורגל, נהנה מהחברים שלי לקבוצה, יש פה שחקנים נפלאים ואנחנו נלחמים אחד בשביל השני, אני נהנה. כל עונה היא שונה, שחקנים ומאמנים השתנו, אבל העונה יש לנו שילוב טוב של שחקנים, מוכשרים ומנוסים, כולם רוצים לעבוד קשה ולהצליח, זה חשוב מאוד".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי