ספורי יסופסל, שחקן בב"ש: "הושפלנו, היה בלתי אפשרי לרדוף אחריהם"

קייס גאנם , רמזי ספורי
קייס גאנם , רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מתקשים לעכל את ה-4:0 ממכבי חיפה וחוששים לקראת משחק הגביע, גם בעקבות פציעות שהר ואקולטסה שנמצאים בספק. הקשר ישלם מחיר על איבודי כדור ואבוקסיס ישוב למערך של שלושה בלמים בגביע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע היו אתמול (ראשון) תחושות קשות בסיום המפגש הראשון שלה השבוע נגד מכבי חיפה, לאחר שהדרומיים הובסו 4:0 במשחק סיום העונה הסדירה של ליגת העל. הירוקים אמנם הגיעו כפייבוריטים למשחק, אך אף אחד בשורות ב"ש לא חשב שתוצאה כזו יכולה להגיע, כשמאז מחזור הסיום של עונת 2017/18 לא ספגה הקבוצה מבירת הנגב ארבעה שערים בליגה.

"זו תוצאה משפילה. התפרקנו אחרי שלוש דקות ואחרי זה לרדוף אחרי קבוצה כמו מכבי חיפה היה כבר בלתי אפשרי", סיפר שחקן בקבוצה, "אבל אסור להוריד את הראש כי מחכה לנו משחק חשוב ביום רביעי על עונה שלמה". שחקן נוסף סיפר: "נגד קבוצה כמו מכבי חיפה, כשעושים טעויות משלמים עליהן במזומן וזה מה שקרה לנו אתמול. ביום רביעי נבוא לשחק לא רק על הגביע אלא גם על הכבוד שלנו".

כאמור, משחק הרדיוס אתמול בנתניה היה החלק הראשון מתוך שניים בצמד מפגשים של הפועל ב"ש נגד מכבי חיפה, כאשר השתיים ייפגשו ביום רביעי הקרוב במסגרת רבע גמר גביע המדינה, אך המאמן יוסי אבוקסיס יצא מהמשחק אמש עם חדשות רעות במיוחד עבורו – מלך השערים של הקבוצה בן שהר וההולנדי אלטון אקולטסה בספק למשחק הגביע החשוב בשל פציעות.

השניים סובלים ממתיחות בשריר הירך האחורי ואף הוחלפו במהלך ההפסד. כעת הם צפויים לעבור מספר בדיקות בהמשך היום על ידי הצוות הרפואי של המועדון כדי לבחון את חומרת הפציעות. אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "מסוג המשחקים שהכל הלך הפוך. פתחנו טוב את הרבע שעה הראשונה אבל אז עשינו שתי טעויות קשות מאוד, שהכניסו אותנו לפיגור מהיר".


אבוקסיס. שני שחקנים בכירים שלו בספק לגביע (מאור אלקסלסי)

המאמן המשיך: "הגענו למספר מצבים טובים כשפיגרנו 2:0 ויכולנו לחזור למשחק אבל החמצנו, ואז הגיעה טעות נוספת שהובילה לשער שלישי ושם בעצם גם נגמר המשחק. מכבי חיפה ניצחה בצדק. היא הייתה יותר תכליתית מול השער וזה כל ההבדל". במקביל להפסד, בית"ר ירושלים גברה על מ.ס. אשדוד והגדילה את הפער מב"ש לחמש נקודות במקום השלישי.

בבאר שבע סימנו במיוחד את איבודי הכדור במרכז המגרש כאחד הגורמים הגדולים ביותר להפסד הצורם, כאשר הקשר רמזי ספורי צפוי לשלם את המחיר לקראת משחק הגביע לרדת לספסל. אבוקסיס אמור לנתח את הטעויות שנעשו במשחק אתמול וינסה לגרום לשחקניו להאמין כי למרות הסטירה המצלצלת שספגו אמש, יש להם מה למכור במשחק הגביע ביום רביעי. מבחינת באר שבע שסימה את הזכייה בגביע המדינה כמטרה, זה הולך להיות משחק על עונה שלמה.

המגן השמאלי שון גולדברג הבהיר: "היו לנו כמה דקות טובות של כדורגל, אבל לפעמים נענשים על רגעים של חוסר ערנות וזה מה שקרה. לגביע יש חוקים משלו. אנחנו קבוצה מלוכדת, נרים את הראש, נלמד מהטעויות ונגיע כמה שיותר מוכנים למשחק ביום רביעי".


ספורי צפוי לפתוח על הספסל בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

בכל הקשור להרכב שיפתח, אבוקסיס ככל הנראה ישנה את מערכו ויעבור לשיטת שלושת הבלמים ביום רביעי וזו גם אחת הסיבות שהמאמן החליט להכניס במהלך המחצית השנייה את הבלם לואי טאהא, שחזר לשחק לאחר היעדרות של כמעט שלושה חודשים – מאז משחקו האחרון במחזור ה-13 שהיה גם הוא מול אותה מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי