אופאדו נותח: "אחזור חזק מתמיד". מסתמן: לא ישחק יותר במכבי ת"א

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | דני מרון

החלוץ נותח בלונדון, ייעדר לפחות ארבעה חודשים ובמועדון יקבלו החלטה בנוגע להארכת חוזהו בתום העונה. גולסה ביקש לשחק נגד הפועל חיפה, אך בקבוצה לא רוצים לקחת סיכון. 2500 חבילות לפלייאוף הוצאו למכירה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

צ'יקו אופאדו, שנפצע לפני שבוע בדרבי התל אביבי וקרע את הגיד שמחבר את השריר הארבע ראשי והמפשעה, נותח היום בהצלחה בלונדון במרפאת "פורטיוס קליניק". מדובר במרפאת מומחים בעלת שם עולמי, בה טופל גם הקשר דור פרץ.

בניגוד לפרץ שהעדיף הליך שיקום ללא התערבות כירורגית, בחר אופאדו באפשרות של ניתוח וכעת הוא צפוי לעבור תקופת החלמה ושיקום של שלושה-ארבעה חודשים לפחות. החלוץ הניגרי לא ישוב לשחק העונה ובמועדון יצטרכו לקבל החלטה בנוגע להארכת חוזהו, שמסתיים בסיום העונה הנוכחית. מרבית הסיכויים שהדרבי היה משחקו האחרון של אופאדו במדים הצהובים ונראה שבצוות המקצועי יעדיפו להחתים חלוץ זר אחר במקומו.

אופואדו צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה מאחרי הניתוח וכתב: "אני רוצה להודות לכל מי שפינה זמן כדי לאחל לי ברכות במהלך התקופה הקשה ביותר בקריירה שלי. הראיתם לי אהבה טהורה. הניתוח הצליח ואני אחזור חזק יותר מתמיד. תודה לכל אוהדי מכבי תל אביב".

בתוך כך, במכבי תל אביב ראו את הניצחון הגדול של מכבי חיפה אתמול (ראשון), 0:4 על הפועל באר שבע שקבע שהיתרון בצמרת הטבלה חזר לשש נקודות בלבד. החל מהשבת הקרובה, יחלו 10 משחקי הפלייאוף העליון שיכריעו את גורל האליפות, וגם עכשיו, כפי שהיה במרבית שלבי העונה, מבינים בקריית שלום שהכל תלוי רק בהם. 

במכבי מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, שנקבע לשבת הקרובה בשעה 16:45 (ישיר בספורט3), כדי לפחות לשמור על הפער בפסגה ולהגיע בראש שקט ועם פער מבטיח למשחק העונה נגד הירוקים, שיערך שבוע לאחר מכן.

בקריית שלום יעקבו בימים הקרובים אחר מצבו של הקשר אייל גולסה, שרגלו נתפרה בסיום המשחק בנתניה, לאחר שספג כניסה חזקה מזלטאן שחוביץ' בדקות הסיום של המשחק. גולסה הפך לאחד משחקני המפתח של ולאדן איביץ' בקישור של הצהובים ובמהלך השבוע יעשה מאמץ להכשירו למשחק נגד הפועל חיפה. הקשר עצמו העביר מסר לצוות המקצועי שאין בכוונתו להחמיץ את המשחק בשבת, אולם בקבוצה לא ייקחו סיכון והוא ישותף רק אם יהיה כשיר.

בנושא אחר, לקראת משחקי ההכרעה הוחלט במועדון לצאת במבצע מיוחד לאוהדים "כל משחק, משחק עונה", במסגרתו הוצאה למכירה כ-2500 חבילות פלייאוף, הכוללות כרטיסים לכל משחקי הבית. מחירי החבילות נעים ממחיר של 500 שקלים בשערים 7-8 ועד ל-1250 שקלים ביציע הכסף ו-2500 שקלים ביציע הזהב. במכבי מאמינים שבשל הרכב הקבוצות האטרקטיבי, שכוללת את כל הקבוצות הגדולות בפלייאוף העליון, וכן מירוץ האליפות הצמוד, אפשר יהיה למלא את האצטדיון לחלוטין בכל אחד ממשחקי הבית.


גולסה. איביץ' לא יסכן אותו לפני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי