"אם יגיע בעלים שלא מחפש לעשות סיבוב, ניתן את הפועל ת"א בחינם"

איציק ניסנוב, שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

איציק ניסנוב, מבעלי האדומים התראיין ב-103FM והצהיר: "שוחחתי עם כולם, אם יהיה מי שיביא מהבית 20-25 מיליון שקל בשנה, לא ניקח ממנו אגורה". וגם: על דגני, המטרות והפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתחילת חודש נובמבר, לפני קצת פחות מארבעה חודשים, הפועל תל אביב הייתה עם ניצחון אחד בלבד בליגת העל. אז הגיעו משה סיני וניר קלינגר ומשבוע לשבוע הלכה והשתפרה הפועל תל אביב, עד שבשבת האחרונה הצליחה סופית לעמוד במטרתה לעונה: כנגד כל הסיכויים לאור הפתיחה המזעזעת, היא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון.

אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום החמישי על אף שעד לא מזמן נראה היה שהיא בדרכה הבטוחה לקרבות הישרדות, בתוכנית הספורט ב-103FM התראיין אתמול (ראשון) אחד מבעלי המועדון, איציק ניסנוב שדיבר על הכל באופן גלוי.

אם העלייה לפלייאוף העליון היא נס: "זה המקום הטבעי שלנו ואפילו יותר למעלה, כי הפועל תל אביב צריכה תוך שנתיים או שלוש להגיע למקומות 1-4. כמו שנראינו בהתחלה, אין ספק בכלל שמשה וניר עשו עבודה מדהימה. לשם כיוונו בתחילת העונה, על אף שעשינו הרבה טעויות בדרך, אבל לפי התקציב אנחנו נמצאים במקום שאנחנו צריכים להיות בו. אפשר גם לעשות דברים יותר יפים עם תקציבים כאלה, אבל אנחנו לא סינדרלה".

עתידו של אוראל דגני: "כמובן שהוא יישאר בהפועל ת"א, יש לו חוזה. זו שאלה לא במקום. הוא הקפטן שלנו, אני גם לא חושב שהוא רוצה ללכת כי טוב לו בהפועל ת"א, יש לו מעמד, הקהל אוהב אותו והוא מחובר לקבוצה והיא אליו. זה בכלל לא מובן מאליו מה שיש לו עם הקהל, אני הרבה שנים בכדורגל ומה שיש לו עם הקהל של הפועל ת"א זה לא משהו שמוכר לי. אנחנו קבוצה שמגמגמת ואחרי שמפסידה 4:0 לנתניה מביאה 7,000 למשחק חוץ ובדרבי שמעו יותר את הקהל של הפועל מאשר את של מכבי".


דגני חוגג עם האוהדים בטדי (דני מרון)

אם הם מתכוונים לעזוב את המועדון: "אני מאוד מקווה שיגיע בעל בית עם כיסים עמוקים, אבל אם לא יבוא אז נסתדר כמו שהסתדרנו עד עכשיו. בהפועל תל אביב נעשית עבודה טובה מאוד, יש גם מחלקת נוער לתפארת אחרי המון שנים – יש לנו קבוצות לפני מכבי ת"א ומכבי חיפה שמשקיעות המון כסף בנוער – ואני מאוד שמח שאנחנו במקומנו הטבעי".

אם ההצלחה עשויה להשפיע על מכירת המועדון: "אני מקווה שכן. בהתחלה אחרי שיחות, אני חושב שכל הבעלים יתנו את הבעלות ברצון ובלי לקחת אגורה אם יבוא בעלים ראוי עם כיסים עמוקים. בשביל להעביר את המועדון למישהו שמחפש לעשות פרסום וסיבוב על הפועל ת"א, אז זו לא הכתובת. לא הגענו להפועל ת"א כדי לייצב אותה ולהחזיר אותה אחורה. היום יש יותר מוכרים מאשר קונים והפועל ת"א כבר המון שנים על המדף ואף אחד לא בא".


האחים ניסנוב. "לא הגענו כדי להחזיר את הפועל ת"א אחורה (עדי אבישי)

כיצד הוא מגדיר בעלים עם כיסים עמוקים: "התקציב של מכבי ת"א הוא סביב ה-120 מיליון שקלים, מכבי חיפה מגרדת את ה-80 מיליון שקלים, גם ב"ש ובית"ר ירושלים באותו סדר גודל. אם יגיע בעלים שירצה להעמיד תקציב כמו שאנחנו יכולים, אז כנראה שהמטרה שלו בהפועל ת"א היא לא מה שאנחנו חושבים שצריך לקרות. אם יגיע מישהו שיגיד שהוא רוצה לבנות בשנה הראשונה ואחרי זה יעשה תקציבים של 50 מיליון, לא 70-80 כמו כל הקבוצות, אני אומר שניתן לו את המועדון במתנה, בלי שום דבר. הכל מוקלט, רק שיבוא מישהו רציני שירצה להשקיע באמת. הפועל ת"א יכולה להגיע למקסימום הכנסות של 30-35 מיליון שקלים גם כשהיא בצמרת ואם רוצים להגיע לתקציבים של 60-70, זה אומר שבעלים צריך להביא מהבית 20-25 מיליון שקל בשנה. אני אומר שוב, אם יגיע מישהו כזה אז ניתן את המועדון בחינם".


ההכנסות מהפלייאוף העליון:
"אני חושב שזה יכול להיות שווה לנו בין שלושה לארבעה מיליון שקלים. הפועל ת"א זה מועדון עם פוטנציאל למלא את אצטדיון בלומפילד וברור שיש הבדל גדול מאשר קבוצה עם אצטדיון קטן שלא מביאה הרבה קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי