משה סיני: "הקהל תמך בדרבי והרגשתי שאנחנו מובילים 0:3"

משה סיני, שרון ניסנוב
משה סיני, שרון ניסנוב | מאור אלקסלסי

אחרי העלייה לפלייאוף העליון, נציג הבעלים של הפועל ת"א התראיין ב-103FM, החמיא לאוהדים וסיפר על שיתוף הפעולה עם קלינגר: "אנחנו מדברים שעות ביום, הוא חסר אגו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עשתה מסע מופלא מתחתית הטבלה ועד לפלייאוף התחתון מאז הגעתם של משה סיני (שמשמש כנציג הבעלים) והמאמן ניר קלינגר לקבוצה. העונה הזו הפכה מסיוט אפשרי להצלחה, וביום רביעי האדומים אף יפגשו את הפועל רעננה למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה ובמועדון חולמים על זכייה בתואר.

משה סיני, אגדת המועדון, התראיין אתמול (ראשון) לתכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר גלויות על התכניות לעונה הבאה, שיתוף הפעולה עם קלינגר, קבלת ההחלטות במהלך המשחקים וההצלחה מאז הגעתו.

אם ההעפלה לפלייאוף העליון היא נס: "תגדירו את זה איך שאתם רוצים, זה נשמע יפה. לא יודע אם זה נס, כי נכון שאנחנו לא הקבוצה הכי גדולה ושלא ציפינו מאיתנו להגיע להיכן שהגענו כי לקחנו את הקבוצה כשהיא הייתה עם שבע נקודות ובמצב באמת לא טוב, אבל שבוע אחרי שבוע, יום אחרי יום עם עבודה סיזיפית ונכונה עשינו את מה שאף אחד לא האמין שנעשה. אפשר גם להגיד שאפו לשחקנים ולכל מי שהיה לו חלק".

שחקני הפועל ת"א חוגגים את העלייה לפלייאוף (דני מרון)
 
 
המעבר מאימון לניהול וחלוקת העבודה עם קלינגר: "צריך לדעת מה לעשות בשטח ואיך להתנהל. יש לי כבוד רב לתקשורת ואני לא מזלזל במה שאומרים, אבל אני מתרכז באיך הדברים צריכים להתנהל גם במשברים, ושם הייתי. אני לא רץ לקרוא כל פיפס בתקשורת, אלא בודק איך דברים מתנהלים במועדון. לגבי ניר, הוא מאמן מצוין, איש מקצוע יסודי, טוב וחרוץ ואני עד לזה מדי יום. מהרגע הראשון שנפגשנו, אמרתי לו שאין אני בעל הבית ואתה מאמן ואני מכתיב לך – אנחנו עובדים יחד ונצליח אם נדע לשים את האגו בצד ולקבל החלטות עבור המועדון. אנחנו מדברים שעות ביום, בהתחלה בכלל שוחחנו בלי סוף, ובכל יום הבנתי כמה הוא מבין כדורגל, כמה הוא חסר אגו, משתף פעולה וכמה אפשר לעשות דברים בצורה טובה".
 
 
השינויים הצפויים בסגל בעונה הבאה: "לא יודע אם צריך להחליף 70 אחוז מהסגל, אבל עשינו עבודה מצוינת בינואר ואם אנחנו רואים את הדברים בצורה נכונה אז בהחלט צריך לעשות שינויים מדויקים ויסודיים לקראת שנה הבאה. זה לא יהיה פשוט ולא נלקק דבש, נצטרך להשקיע מאמצים גדולים. ראיתי את האוהדים שלנו מעודדים ותומכים בדרבי והרגשתי כאילו אנחנו מובילים 0:3. כולם יחד נצטרך לעשות מאמץ גדול כדי שהפועל ת"א תהיה קבוצה חזקה שתדע לאן היא הולכת".
 
 
החלטות מקצועיות במשחקים: "זה לא יהיה נכון וטוב אם אתחיל לפרט מי מקבל את ההחלטות. אנחנו שותפים להכל ומהיום הראשון אמרתי שלא אצלצל אליו במחצית כדי להגיד לו את מי להחליף ולא ארד לחדר ההלבשה כדי להגיד לו מה לעשות. אנחנו מדברים, מתייעצים – שני ראשים עדיפים על ראש אחד בתנאי שמקבלים יחד את ההחלטה. חטפנו חמישייה ממכבי חיפה, רביעייה מנתניה, פעמיים שלישייה ממכבי ת"א ולא שמעתם מילה אחת. אני לא במקום הזה וניר לא במקום הזה".


ניר קלינגר (דני מרון)

 
 
לקראת גביע המדינה ומשחקי הפלייאוף: "זה משחק שיכול להביא אותנו לחצי הגמר וזה יהיה הישג אדיר. זה לא יהיה קל. בפלייאוף אנחנו לא יכולים לרדת ממקום שישי גם אם נפסיד את כל המשחקים, אבל עלינו לראות שחקנים כדי לבחון אם הם יכולים להיות משמעותיים בעונה הבאה, לתת להם הזדמנות גם על חשבון נקודות בפלייאוף העליון כי נוכל להרוויח אותם לעונה הבאה. יש ארבעה חמישה-שמות, גם שחקנים מהנוער, אבל לא יהיה נכון לזרוק שמות. נשלב אותם בצורה חכמה, כי אנחנו לא בלחץ".
 
 
על האחים ניסנוב: "עוד לא ישבתי איתם. לי יש את התוכניות וגם ישבתי עם ניר ואנחנו ערוכים לעונה הבאה, אבל הם צריכים לאשר את התקציב ואז נדע מה אנחנו יכולים לעשות. זה לדעתי יקרה בעוד שבועיים או שלושה, אז נדע מה אפשר להביא ומה נשאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי