בהלת הקורונה: "נכון לשעה זאת, כל המשחקים יתקיימו כמתוכנן"

אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד | אודי ציטיאט

נוכחות חולה קורונה בדרבי התל אביבי הובילה לפאניקה, קבוצות הליגה פנו למנהלת ולהתאחדות וביקשו הבהרות. 17 אוהדי מכבי חיפה ביקשו לבטל כרטיסים למשחק מול ב"ש, בכרמל נענו בחיוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שהבוקר (רביעי) נודע כי חולה קורונה מספר 13, אוהד מכבי תל אביב, נכח בשער 8 בדרבי התל אביבי לפני תשעה ימים והוביל לכך שאלפי צופים יוכנסו מיידית לבידוד, במנהלת הליגות שוקלים האם לדחות או לקיים משחקים בדלתיים סגורות. קבוצות ליגת העל פנו להתאחדות לכדורגל ולמנהלת וביקשו הבהרות בנוגע המשחקים בצל הפרשה. נכון לעכשיו בשני הגופים ממתינים להוראת משרד הבריאות ולגורמים בממשלה כדי להבין כיצד לפעול.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "המחלקה הרפואית והוועדה הרפואית של ההתאחדות לכדורגל נמצאים בקשר מתמיד עם משרד הבריאות. נכון לשעה זאת, כל המשחקים של גביע המדינה והליגות השונות יתקיימו כמתוכנן. ההתאחדות לכדורגל נמצאת בקשר רציף עם משרד הבריאות שמעדכן את הנחיותיו מעת לעת".

בתוך כך, הפרסומים גרמו ל-17 אוהדי מכבי חיפה לפנות למועדון ולמשרדי הכרטיסים בבקשה לנסות ולבטל את הכרטיס למשחק הגביע הערב נגד הפועל באר שבע. באופן חד פעמי, במכבי חיפה החליטו להיענות לפניות. מאוחר יותר, מטעם המועדון הירוק הובהר כי בשלב זה אין הנחיה על איסור קיום אירועים רבי משתתפים בישראל ומכאן שהמשחק הערב יתקיים כרגיל. בנוסף, הודגש כי אוהדים רבים פנו למועדון וביקשו הבהרות, אך לא ביטלו את הגעתם למשחק.

במקביל, ב'כאן 11' פורסם כי "משרד הבריאות פנה לראש הממשלה בבקשה לאשר איסור התקהלויות מעל 2,500 איש מחשש להדבקה".

אוהדי מכבי חיפה. יבטלו את הגעתם למשחק מול ב
אוהדי מכבי חיפה. יבטלו את הגעתם למשחק מול ב"ש? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי