שחקני ק"ש לקחו אחריות, פוסטר צפוי להיות כשיר לנתניה

אנריק סאבוריט, מאליק פוסטר
אנריק סאבוריט, מאליק פוסטר | אריאל שלום

בקבוצה הודו: "רפואה עושה הכל כדי שניראה טוב יותר, רק אנחנו אשמים במצב". שחקן ההתקפה אמור לעמוד לרשות מאמנו בפתיחת הפלייאוף התחתון: "אנחנו במצוקת חלוצים, כך שכולם חשובים לנו כרגע"

(גודל טקסט)

אווירה קשה הבוקר (רביעי) בקריית שמונה, שחזרה להתאמן לאחר ההפסד הכואב 1:0 מול סקציה נס ציונה במחזור הנעילה של העונה הסדירה בליגת העל. קובי רפואה ושחקניו היו יכולים לסגור כמעט באופן סופי את מאבק הירידה, אולם התוצאה גרמה לכך שהפער בינם לבין קבוצתו של ליאור זדה, שניצבת מתחת לקו האדום, עומד על נקודה אחת בלבד כשנותרו עוד 21 בקופה.

שחקנים בקריית שמונה סיפרו כי רפואה, שבחר לא לערוך להם אסיפה לאחר ההפסד, נראה כעוס מהרגיל. "קובי עשה הכל בכדי שניראה טוב יותר, רק אנחנו אשמים", סיפר אחד מהם. בשלב זה לא ברור אם קריית שמונה תקיים משחק אימון לפני תחילת הפלייאוף העליון, כשהקבוצה הצפונית תצא למשחק חוץ בנתניה במסגרת המחזור ה-27 בעוד עשרה ימים.

במקביל, בקריית שמונה מקווים הפצועים שנעדרו בשבועות האחרונים יחזור במהרה לסגל, כאשר מי שצפוי לשוב לאימונים כבר בימים הקרובים הוא השוער גד עמוס. גם מרקוס זיניז, ראדו גינסארי ומאליק פוסטר אמורים להיות כשירים לפתיחת הפלייאוף העליון. במועדון הודו כי חסרונו של פוסטר הורגש במיוחד וקיים רצון גדול להכשירו למשחק הקרוב מול מכבי נתניה. כזכור, פוסטר נפצע במפשעה במהלך אימון שהתקיים לפני כשבועיים. "אנחנו במצוקת חלוצים, כך שכל שחקן התקפה הוא סופר חשוב כרגע", הבהירו בקבוצה.


לא ערך לשחקניו אסיפה. קובי רפואה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי