בוריץ' יהיה כשיר למכבי ת"א, בהפועל חיפה חוששים מפציעת גולאן

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

בכרמל קיבלו בסיפוק את דחיית הפלייאוף העליון בשל העובדה שהשוער יוכל לשחק נגד המוליכה בבלומפילד, אבל הבלם שנפגע ברבע גמר הגביע נגד בני יהודה עבר MRI ונראה כי ייעדר תקופה ממושכת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לא רק שבהפועל חיפה קיבלו בהגנה את דחיית המחזור הראשון בפלייאוף העליון בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אלא שבכרמל אפילו הביעו סיפוק מכך. הסיבה? לקבוצה מספר רב של פצועים ושבוע נוסף עד למשחק נגד מכבי תל אביב, בשבת הבאה בבלומפילד (19:45 בספורט3), יאפשר לפחות לחלקם להחלים.

המרוויח העיקרי מדחיית הליגה בשבוע הוא השוער הבוסני יסמין בוריץ', שנפצע בכתפו ובבדיקה שעבר הוא אובחן סובל מחבלה בלבד ועל כן צפוי לנוח בימים הקרובים ואמור בשבוע הבא לשוב לאימונים. במועדון אופטימיים שהשוער יהיה כשיר למשחק הליגה הבא מול מכבי תל אביב ואמרו: "לא מדובר בפציעה חמורה ויסמין לא ירצה להפסיד משחק מול המוליכה", אמרו בהפועל חיפה.

מי שנראה שסובל מפציעה חמורה יותר הוא הבלם ניקולה גולאן, שגם כן נפצע ביום שלישי בגביע נגד בני יהודה. השחקן עבר בדיקת MRI ובמועדון מחכים לתשובה, כאשר החשש הוא מהיעדרות ארוכה. שחקן נוסף שנפצע במשחק האחרון הוא סער פדידה, שחזר להתאמן, אך עדיין מרגיש כאבים בברכו. הבלם גיא משפתי, שהיה אחד המצטיינים בתקופה הקרובה, נעדר ממשחק הגביע בגלל פציעה וההערכה כי יהיה כשיר לפתיחת הפלייאוף העליון.


גולאן ובוריץ'. הבלם יושבת לתקופה ארוכה? (מאור אלקסלסי)

בינתיים המאמן חיים סילבס ניסה לעודד את שחקניו מההדחה בגביע ולקראת משחקי הפלייאוף ואמר: "צריך לשכוח מהמשחק בגביע ולחשוב קדימה לפלייאוף. זה היה משחק לא טוב שלנו ובו כלל לא שיחקנו על פי העקרונות שלנו, אנחנו חייבים לחזור אליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי