תמורת 2.7 מיליון ש"ח: אצטדיון המושבה שינה את שמו

אצטדיון המושבה
אצטדיון המושבה | דני מרון

חברת שלמה ביטוח זכתה לפני מספר חודשים במכרז "ניימינג" שפרסמה החברה לפיתוח פתח תקווה. עו"ד דניאל אלון: "הצלחת המכרז מעידה על הפוטנציאל העצום"

(גודל טקסט)

אצטדיון המושבה בפתח תקווה, שהוקם בשנת 2011, ישנה את שמו ל"אצטדיון שלמה ביטוח", זאת בעקבות הסכם שנחתם והוציא לדרך את הליך מיתוג האצטדיון. חברת שלמה ביטוח זכתה לפני מספר חודשים במכרז "ניימינג" שפרסמה החברה לפיתוח פתח תקווה והסכם נחתם איתה לאחרונה, זאת לאחר שהטוטו, אשר השקיע בבניית האצטדיון, לא מימש את זכות הסירוב לשם.

במסגרת ההסכם, האצטדיון יישא את השם של שלמה ביטוח, לצד סל של הטבות נוספות שניתנו במסגרת ההסכם, בתמורה לתשלום של כ-2.7 מיליון ש"ח למשך תקופה של ארבע שנים, עם אופציה להארכת ההתקשרות לארבע שנים נוספות. כזכור, קבוצת שלמה היא נותנת החסות להיכל הספורט במתחם הדרייב-אין בתל אביב, הנושא את השם: "היכל קבוצת שלמה".

הטיפול המשפטי הכרוך בהכנת המכרז והליווי המשפטי שלו נוהל ע"י עוה"ד דניאל אלון וחן מטלון, ממשרד עורכי הדין קפלן אלון גור, המתמחה במכרזים ואף ליווה מכרזי "ניימינג" קודמים, כמו בהיכל מנורה מבטחים, היכל קבוצת שלמה ואחרים. העסקה הושלמה אחרי שהטוטו לא מימש זכות סירוב ראשונה שהייתה לו והליך המיתוג החדש של האצטדיון יצא לדרך באופן רשמי.

עו"ד דניאל אלון, העומד בראש משרד קפלן אלון גור: "הצלחת המכרז מעידה על הפוטנציאל העצום של מכרזי הניימינג במתקני ספורט ותרבות ומתקנים ציבוריים אחרים, כפי שמקובל במדינות העולם, לקידום הקמה ושדרוג של מתקנים, לתועלת בעלי המתקנים וציבור המשתמשים בהם כאחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי