מסתמן: בניון ולוי יקבלו החלטה משותפת לגבי עתידם בבית"ר

רוני לוי, יוסי בניון
רוני לוי, יוסי בניון | דני מרון

גורמים במועדון מעריכים: "יש ביניהם הסכם לא כתוב - שניהם יישארו או יעזבו יחד". עם זאת, בירושלים תוהים על מה המהומה: "לא נאמר שרוני לא ממשיך, יוסי הסמכות הבלעדית בנושא"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יוסי בניון ורוני לוי צפויים לקבל החלטה משותפת לגבי עתידם בבית"ר ירושלים. על פי גורמים במועדון, "יוסי הוא זה שהמליץ להביא אותו (את רוני לוי, א.י) והמליץ להשאיר אותו. הוא ואוחנה תמכו במינוי פה אחד. כעת, בניון ולוי רוצים להמשיך יחד, על כל החלטה שלא תתקבל. אני מאמין שאם אחד מהם לא ימשיך, גם השני יעזוב. יש ביניהם הסכם לא כתוב בעניין הזה".

בניון קיבל הבטחה מחוגג, כך גם על פי הגדרת התפקיד שלו, לפיה תהיה לו הסמכות המלאה בקביעת המאמנים ואנשי הצוות. במועדון טוענים כי אם תישלל ממנו הזכות הזאת, לא בטוח שירצה להמשיך בטווח הארוך. על השאלה האם בניון ולוי ימשיכו יחד או יעזבו יחד את הקבוצה בתום העונה ענה אותו גורם: "נכון להיום, איך שאני רואה את הדברים – חד משמעית, זה יקרה". אתמול פרסמנו כי בעקבות העיכוב בהחתמתו, לוי הפנה את ההנהלה לסוכן השחקנים אבי נימני כדי לנהל את המשא ומתן, זאת לאחר שהפגישה איתו נדחתה פעמיים.

המאמן, שזכה העונה בגביע הטוטו, מחזיק בחוזה של כ-70 אלף שקל בחודש. האופציה לעונה הבאה תמומש אם יסיים במקום השלישי. לאור הפרסום אתמול, בכיר במועדון אמר כי "אף אחד לא אמר שרוני לא ממשיך. חוגג ייפגש איתו". בסביבתו של רוני לוי אמרו כבר מספר פעמים כי "גם הוא צריך להסכים לתנאים של חוגג. יש לו דרישות, כמו לדעת מה יהיה התקציב בעונה הבאה ואיזה סגל יעמוד לרשותו".


בניון. "הסמכות הבלעדית בקביעת מאמן" יעזוב יחד איתו? (אודי ציטיאט)

בינתיים, במועדון ממשיכים להיערך למשחק ביום ראשון מול הפועל באר שבע. דיוגו ורדסקה יחזור להרכב וישחק לצד אנטואן קונטה. מקס גרצ'קין יחזור לצד שמאל. דן איינבינדר כבר כשיר למשחק וייתכן שיפתח במקום אופיר קריאף. שלומי אזולאי עדיין לא מתאמן, כך שאלירן עטר צפוי לפתוח בחוד, כשפרדי פלומיין, לירן רוטמן ושלום אדרי מתחרים על מקום אחד באגף.

באשר לאפשרות שיגיע קהל, בבית"ר ירושלים הכינו אתמול תכנית רגילה להפרדת יציעים. התכנית הראשונית כללה הפרדה בשלושה יציעים לפחות, אותה היו אמורים להגיש הבוקר למנהלת הליגות והמנהלת הייתה אמורה להעביר אותה למשנה למנכ"ל משרד הבריאות, איתמר גרוטו, לאישור. בעקבות ההנחיות החדשות, בית"ר לא הגישה את התכנית והיא נגנזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי