"כשלקחתי את אילון אלמוג אף אחד לא הסתכל לכיוון שלו"

אילון אלמוג חוגג
אילון אלמוג חוגג | מאור אלקסלסי

מאבק עם קולגות ("שחקנים לא עוזבים אותי"), ריבוי המתחרים בשוק ("התחום נהיה פרוץ, גועל נפש") והעבודה בב"ש ("מעריכה ומכבדת את מה שאלונה עושה"). סוכנת השחקנים ויקי ואקנין בראיון לכבוד יום האישה הבינלאומי

(גודל טקסט)

לרגל יום האישה הבינלאומי שחל אתמול (ראשון), סוכנת השחקנים ויקי ואקנין דיברה בתכנית הספורט של 103FM. "כדורגל זה עולם של גברים? כמו שאתם רואים, אני מסתדרת בסדר גמור. לכל מי שזה מסקרן אותו, בעטתי בעבר בכדור ואני אמשיך לעשות את זה. אין הבדל בין גברים לנשים בתחום הזה, הכל עניין של רצון, ניסיון וקשרים".

האם זכור לה מאבק על שחקן עם סוכן אחר: "היה בזמנו את המקרה של גידי קאניוק, שעבר מסוכן אחר אליי והעברתי אותו לחו"ל. אני מעדיפה לא לנקוב בשמות. שחקנים בדרך כלל לא עוזבים אותי, אני תמיד נותנת להם ערך מוסף ואני יודעת איך לשמר אותם אצלי".

על כך שיש לחלק מהסוכנים מספר רב של שחקנים בקבוצה מסוימת: "אין לי באופן אישי הרבה שחקנים בכל מועדון, כי אני לא מאמינה בכמות אלא באיכות. אם עכשיו אני אכנס לכל השחקנים, זה מעל 100 ברחבי בעולם. פה בארץ יש הרבה מאוד סוכנים שמחזיקים הרבה שחקנים בקבוצות מסוימות, אצלי כל שחקן מקבל את המקסימום ואני משתדלת להוציא להם חוזים טובים ושכר טוב".

על ריבוי הסוכנים בשוק: "זה נהיה תחום מאוד פרוץ, ממש גועל נפש. אילון אלמוג ומוחמ אבו פאני, למשל, לקחתי אותם בגיל שאף אחד לא הסתכל בכלל לכיוון שלהם. היום, כשהם הופכים להיות גדולים וחשובים, פתאום סוכנים קופצים עליהם והם מעניינים אותם. אני לא מפחדת משום מתחרה, בעיקר כי אני יודעת להחזיק את השחקנים שלי אצלי".


מבוקש בקרב הסוכנים. מוחמד אבו פאני (מאור אלקסלסי)

האם היא נתקלה במעורבות מוגזמת מצד הורים של שחקנים: "יש אצלי הורים מעורבים ויש גם כאלה שפחות. ברוך ה' הם מאוד איכותיים והם נותנים לי את המושכות ומאמינים בי. זו תחושה מאוד טובה שמאמינים בך ונותנים לך לעשות את העבודה שלך בשקט".

העבודה בהפועל באר שבע: "אני בקשר טוב עם אלונה ברקת. יש לי שם את ג'ימי מרין ועוד כמה שחקני נוער ממש טובים, אחד מהם הוא הקפטן. עשיתי עסקים עם אלונה, בעונה שעברה מכרתי לה את טוני וואקמה, אנחנו בקשר מאוד טוב ואני מאור מעריכה ומכבדת את מה שהיא עושה".

הכסף הגדול בסין: "את המכה בסין אני אביא, אל תדאג. כרגע יש שם קורונה אז לא נראה שמביאים שם מכות. אני מאמינה שבקיץ יהיה שם חלון הזדמנויות טוב. השאיפה שלי היא לא להוציא את השחקנים שלי לסין אלא לקבוצות טובות באירופה. סין זה מקום לעשות כסף לקראת סוף הקריירה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי