דאגה בק"ש: גינסארי עלול להיעדר משני משחקים עקב בידוד

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | אריאל שלום

הקשר המולדבי ביטל חופשה פרטית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אך צפוי להיות מוזמן לסגל נבחרתו בסוף החודש, ועל כן ייאלץ להיעדר כ-14 יום בחזרתו ארצה. גורם במועדון: "אם היינו מאבדים את ריאן זה היה משמעותי"

(גודל טקסט)

התפשטות נגיף הקורונה בישראל ממשיכה להכות בעולם הספורט, כאשר הפעם זו עלולה להיות קריית שמונה שתפגע. לאחר ההנחיה שיצאה אתמול (שני) ברחבי ישראל כי כל אדם אשר ישוב ארצה מכל יעד, ייאלץ להיכנס ל-14 יום בידוד, בק"ש חידדו לשחקנים את כל הנהלים החדשים במדינה. המכה הגדולה עשויה לבוא מכיוונו של הקשר ראדו גינסארי, שצפוי קבל זימון לנבחרת מולדובה וייאלץ לעזוב את הארץ במהלך חלון הנבחרות הקרוב, ולאחר שיחזור ארצה לא יעמוד לרשותו של קובי רפואה לשני משחקים. 

קודם לכן, גינסארי היה אמור לצאת לחופשה פרטית במולדובה אך ביטל ברגע האחרון, זאת בשלל החשש להיכנס לבידוד. במועדון הצפוני נשמו לרווחה בתחילת השבוע לאחר שאיסמעיל ריאן קיבל את האישור ממשרד הבריאות שלא להיכנס לבידוד, זאת למרות שהשחקן שהה במהלך סוף השבוע במצרים.

"גם ככה החלק ההתקפי שלנו לוקה בחסר. אם היינו מאבדים את ריאן זה משמעותי" אמרו במועדון. מעבר לכך, בסגל של ק"ש נמנים כמה שחקנים מהנבחרת הצעירה, אשר עתידה לשחק בסוף החודש במקדוניה. בשורות הצפוניים מאמינים לאותם שחקנים יימצא פתרון כללי.


גינסארי. עשוי להחמיץ שני משחקים אם יזומן לנבחרת מולדובה (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי