בוריץ' ייצא לבוסניה, הפועל חיפה אישרה: "צפוי לחזור לבידוד"

יסמין בוריץ', שחקני הפועל חיפה
יסמין בוריץ', שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

שוער הפועל חיפה זומן למשחק נבחרתו נגד אירלנד בפלייאוף יורו 2020, השוער ימריא ביום ראשון ואם לא ישונו ההנחיות עד תחילת אפריל יצטרך להישאר במשך שבועיים בביתו. עלול להחמיץ את הפועל ב"ש והדרבי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבהפועל חיפה חששו שהשוער יסמין בוריץ' ייעדר מהמשחק בשבת מול מכבי תל אביב בגלל פציעה (החל מ-19:20, ישיר בספורט3), כעת נחתה עליהם דאגה אחרת בכל הנוגע לבוסני: הבוקר (רביעי) התקבל במשרדי המועדון זימון רשמי שלו למשחקי נבחרת בוסניה נגד אירלנד במסגרת פלייאוף יורו 2020 והמשמעות היא שעם שובו לארץ בסוף החודש הוא יצטרך להיכנס לבידוד בן שבועיים, כל עוד לא יהיה שינוי בהנחיות משרד הבריאות.

לאחר פגרת הנבחרות, משחקיה הבאים של הפועל חיפה יהיו משחק בית נגד הפועל באר שבע ודרבי שאותו תארח מכבי חיפה, כך שהוא בהחלט עלול להיעדר משני המפגשים, אם ישוב בתחילת אפריל ארצה וייכנס לבידוד. "אם הנהלים לא ישתנו, הוא צפוי לחזור לבידוד על פי נהלי משרד הבריאות" אישרו בהפועל חיפה הבוקר.

לאור האמור לעיל, במועדון מקווים כי הנהלים ישתנו לשחקני הנבחרות השונות, במיוחד לאור העובדה שמדובר בדבר מחייב על פי נהלי פיפ"א. בוריץ' כאמור יוכל לשחק בשבת ובקבוצה מקווים שלכשירות ישובו גם הבלם גיא משפתי והקשר סער פדידה. אם משפתי לא יהיה כשיר, אז ניסו קפילוטו עשוי לפתוח במרכז ההגנה כאשר המגן אלי בלילתי יפתח כמגן שמאלי על חשבונו של ניקולה גולאן שגם כן פצוע ויחזור לאחר פגרת הנבחרות. בינתיים בהפועל חיפה מחכים להחלטת מכבי תל אביב לגבי כמות האוהדים אם בכלל שיוכלו ללוות את הקבוצה למשחק בשבת בבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי