אלישע לוי חולה וצפוי להיעדר מהמשחק מול הפועל כפ"ס

אלישע לוי
אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה סובל מאבן בכליה, יחמיץ את שני האימונים הקרובים וככל הנראה גם את המפגש מול הקבוצה של עמיר תורג'מן בשבת. מאמן השוערים יעקב אסייג ומאמן הכושר אבנר עיני ימלאו את מקומו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הודיעה הבוקר (חמישי) שמאמן הקבוצה, אלישע לוי, סובל מבעיה בריאותית (אבן בכליה) בגללה יחמיץ את שני האימונים הקרובים של הקבוצה. כמו כן, המאמן ככל הנראה גם לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שבת בבלומפילד.

במידה ולוי אכן לא יוכל להגיע בשבת למשחק, את מקומו ימלאו מאמן השוערים ועוזר המאמן יעקב אסייג וכן מאמן הכושר אבנר עיני. אחרי המחזור הקרוב, תצא הליגה כולה לפגרת הנבחרת, כך שנכון לעכשיו, צפוי המאמן לוי, להיעדר ממשחק אחד בלבד.

במחזיקת הגביע עוקבים כמובן גם אחר ההתפתחויות הנוגעות להתפשטות נגיף הקורונה והמגבלות שהוטלו על כל אירועי הספורט בתקופה הקרובה. הזהובים יארחו את כפ"ס ללא קהל כמובן, ובמועדון דיברו בעיקר על שמירת השחקנים והקבוצה בקצב אימונים ומשחקים למרות כל האירועים, כאשר המטרה העיקרית היא כמובן משחק חצי גמר הגביע, נגד הפועל באר שבע, שיערך בעוד כחודשיים.

בניגוד לקבוצות הגדולות, בבני יהודה לא בנו על הכנסות כספיות ממשחקי הפלייאוף התחתון והמטרה היא לסיים גבוה ככל שניתן בטבלה וכאמור להביא את הקבוצה במצב האופטימילי לחצי הגמר, אם וכאשר יערכו בכלל משחקים בישראל, זאת בהתאם להתפתחויות בכל הנוגע להתפשטות נגיף הקורונה.

בתוך כך, אמיליוס זובאס זומן לסגל נבחרת ליטא לקראת שני המשחקים נגד קזחסטן ואסטוניה. אם המשחקים לא יבוטלו או יידחו, השוער יקבל בשבוע הבא החלטה ביחד עם אנשי בני יהודה האם לצאת למשחקים ולהסתכן בבידוד, או להישאר בישראל בשל המצב.


יעקב אסייג (עדי אבישי)

יעקב אסייג אמר לקראת המשחק הקרוב: "הקבוצה התכוננה בצורה הכי רצינית וטובה שאפשר לקראת המשחק, אבל גם אנחנו, כמו כל אדם בעולם, קוראים, רואים ושומעים מה קורה סביבנו. אנחנו מנסים להתנתק עד כמה שאפשר, אבל ברור שזה לא פשוט. מבחינה מקצועית לכולם ברור שהמטרה שלנו היא לשחק טוב, ליהנות מכדורגל ולנצח בכל משחק. כמובן שאנחנו חייבים לשחק יותר טוב ולהשתפר, בשביל להגיע בצורה הטובה ביותר למשחק חצי גמר הגביע באמצע חודש מאי".
 
"זה לא נעים לשחק בלי קהל", הוסיף מאמן השוערים. "כולנו כאן בשביל הקהל וזה כואב לכולם. מצד שני, הבריאות מעל הכל ונפעל בהתאם לכל ההנחיות וההוראות של משרד הבריאות ומנהלת הליגות לכדורגל".

הגרלת חצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע: "אין הגרלות קלות בחצי גמר. אנחנו קיבלנו הגרלה קשה וגם הפועל באר שבע קיבלה הגרלה קשה. יש עוד זמן רב עד המשחק ונשתדל להגיע אליו בצורה הטובה ביותר, בהתאם למצב. זה לא מפגש בין בני יהודה ליוסי אבוקסיס, זה מפגש בין בני יהודה להפועל באר שבע".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי