מכבי ת"א תקבל ייעוץ משפטי בכדי להבין את השלכות המצב החדש

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

אנשי האלופה נערכים לתביעות עתידיות של אוהדים שרכשו מנויים או חבילות פלייאוף. כמות העובדים בבלומפילד צומצמה למינימום האפשרי לקראת הפועל חיפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים לעקוב בדאגה אחר התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם וההשלכות של המגיפה על עולם הספורט. נכון לעכשיו, במועדון מתנהלים על פי הנחיות המנהלת ומשרד הבריאות ונערכים למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה, שייערך ללא קהל כמובן (שבת, 19:20, ספורט3).

ראשי המועדון ממתינים להתפתחויות ולא ממהרים לפעול. כבר עתה ברור שהמועדון, כמו כל מועדוני הספורט בארץ ובעולם, יינזק כלכלית מהמשבר הנוכחי, אולם נכון לעכשיו קשה להעריך את גודלו של הנזק הכספי. במכבי מתייחסים כרגע רק למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה מתוך ידיעה שבעתיד הקרוב ההנחיות יכולות להחמיר וייתכן שהליגה אף תיעצר.

"סימני השאלה נמצאים בכל מקום במשק, לא רק בספורט", אמרו במועדון. "כרגע אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך. אנחנו ממתינים כמו כולם להנחיות מהגורמים הרלוונטיים. כל הקבוצות ממתינות לייעוץ משותף. אנחנו כבר רואים שמדובר במגיפת עולמית, אז נצטרך להמתין ולראות מה יהיה. הדברים משתנים מיום ליום".

במכבי ת"א, כמו בעוד קבוצות צמרת בליגה, צפויים לקבל בקרוב ייעוץ משפטי, בסיוע מנהלת הליגה, על מנת להבין את השלכות המצב החדש והשפעותיו על המועדון והאוהדים. בקבוצה יודעים שבעתיד עשויות לצוץ תביעות כאלה ואחרות של אוהדים שרכשו מנויים או חבילות פלייאוף ובשלב זה מתנהלים בזהירות גדולה ובלי לצאת בהצהרות הקשורות בכך.


אוהדי מכבי ת"א (דני מרון)

עוד אמרו אצל האלופה: "בעולם מסתובבים מאות אלפי אנשים עם כרטיסי מנוי למשחקי הליגות באירופה, משחקי ליגת האלופות וכמובן היורו שנמצא כרגע בסכנת ביטול או דחייה. כולם נמצאים באותה סירה ולכן נצטרך להמתין ולראות לאן כל הדבר הזה הולך. כולם נפגעים כלכלית. ארגונים, עסקים, חברות וגם אנשים פרטיים. כולם בתוך הקלחת".

לקראת המשחק נגד הפועל חיפה, צומצמה באופן משמעותי כמות האנשים שיורשו להימצא בתחומי האצטדיון. גופי התקשורת קיבלו הודעה שרק נציג אחד יוכל להגיע למשחק, בניגוד למשחקים רגילים, בהם תא התקשורת של הצהובים מאכלס עשרות כתבים באופן קבוע. גם כמות העובדים באצטדיון עצמו, מספר המאבטחים ועובדי תחזוקה, צומצמה למינימום האפשרי.

בפן המקצועי, שהפך למעט שולי בימים האחרונים, ממשיכים באימונים כרגיל. היום יידע המאמן ולדימיר איביץ' מי מבין שלושת השחקנים שמתאוששים מפציעות, דור פרץ, אייל גולסה ואיתי שכטר, יוכל לעמוד לרשותו בשבת. לא מעט זרים, גם שחקנים וגם אנשי צוות, ביטלו טיסות וחופשות פרטיות שתוכננו לשבוע הבא כחלק מפגרת הנבחרת.


ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי