רשמי: משחקי ליגת העל הופסקו עד לסוף חודש מרץ

שחקני ליגת העל, קורונה
שחקני ליגת העל, קורונה | ספורט1

בעקבות הוראה שהתקבלה על ידי משרד הבריאות, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות החליטו לדחות את המשחקים לאלתר. נאסר קיום אימונים עם מגע פיזי

(גודל טקסט)

לאור המשך ההחמרה של התפרצות נגיף הקורונה, התקבלה היום (שישי) ההחלטה להפסיק את הליגות המקצועניות, בשלב זה עד לסוף חודש מרץ. במהלך השבוע האחרון של חודש מרץ, תתבצע הערכה ועל בסיסה יוחלט על המשך הפעילות החל מחודש אפריל. עוד קודם לכן, ההתאחדות הודיעה על ביטול משחקי הליגות החובבניות וליגת הנשים עד להודעה חדשה.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "בלב כבד אנו נאלצים להודיע על עצירת משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות וזאת בהתאם להנחיות הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. בעת זו, בה אנו נמצאים בעיצומו של משבר עולמי, על כולנו לנהוג באחריות ולהישמע להנחיות הגופים המקצועיים על מנת לשמור על בריאות הציבור".

"הכדורגל מהווה ציר מרכזי בחברה הישראלית ועצירתו מסמלת את המשבר הקשה אשר פוקד אותנו, אולם אנו בטוחים כי בהתנהגות אחראית נוכל להתמודד עם הווירוס שתקף אותנו ולחזור לשגרה מחוזקים. אנו ממשיכים להיות בקשר רציף עם כל הגורמים המקצועיים ונקווה כי המשבר יחלוף במהרה ונוכל לשוב ולקיים את משחק הכדורגל האהוב כל כך על כולנו. אני מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל ומייחל כי נצא מחוזקים מהמשבר שפוקד אותנו".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הקצב בו הדברים משתנים בימים אלה הוא דרמתי, ומה שאתמול בערב נראה אפשרי והיה בחזקת מותר, הפך הבוקר לאסור. אני סומך במאת האחוזים על השיקולים שמנחים את הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות והנחיתי מידית לעדכן את כל המועדונים על ההחלטה".

"עצירת הליגות החובבניות היא צעד כואב נוסף עבור הכדורגל הישראלי, אבל לא נותרה ברירה. נדע לצלוח יחד גם את המשבר הזה ולצאת מחוזקים. איחולי בריאות טובה לכולם וסוף שבוע משפחתי נעים".

אגב, קיום אימונים לא נאסר, אך על פי הנחיות משרד הבריאות – אין לקיים אימונים שיש בהם מגע פיזי בין המתאמנים. אין מניעה לקיים אימונים בתנאי שלא מתקיים בהם מגע פיזי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי