איציק ניסנוב: "לצאת עכשיו לפגרה ולחדש את העונה בחודש יוני"

איציק ניסנוב
איציק ניסנוב | אודי ציטיאט

בעלי הפועל ת"א בראיון לספורט1 מציע פתרון להמשך ליגת העל, שהושבתה עקב הקורונה: "ביוני נתחיל עונה עם הפלייאוף וחצאי גמר הגביע". וגם: האימונים ייערכו בקבוצות נפרדות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה נחת עלינו והעל העולם לפתע וללא הכנה מוקדמת, והכדורגל ושאר ענפי הספורט הישראלי נעצרו עד להודעה חדשה. הפועל תל אביב החליטה אתמול לבטל את האימון שתוכנן להיום (ראשון) ובעקבות התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות החדשות, הוחלט כי שחקני הקבוצה יחזרו לשגרת אימונים במתכונת מצומצמת החל ממחר. השחקנים יגיעו למתחם בקבוצות נפרדות ויתאמנו בהתאם להנחיות משרד הבריאות וללא מגע פיזי – כידוע, כרגע יש אישור לקיים אימון חלקי בו ינכחו עד עשרה אנשים (כולל אנשי צוות).

האדומים, שהעפילו לראשונה מאז עונת 2013/2014 לפלייאוף העליון וכמו כן לחצי גמר גביע המדינה, נכנסו למצב של חוסר וודאות בנוגע להמשך העונה, ההכנות לעונה הבאה וחוזי השחקנים. אגב, הפגיעה בהכנסה הכספית מביטול הפלייאוף כרגע עומדת על כשלושה וחצי מיליון ש"ח. 

איציק ניסנוב, אחד מבעלי הקבוצה, התראיין לספורט1 הציע פתרון להשלמת העונה: "הרעיון הטוב ביותר הוא לצאת לאלתר כבר עכשיו לפגרת סיום העונה. נחזור לשחק בחודש יוני, נשלים את משחקי הפלייאוף ונקבע את האלופה, מחזיקת הגביע והקבוצות היורדות".


שחקני הפועל ת"א חוגגים (אריאל שלום)

"במידה שההשבתה הכללית תהיה בת שבועיים-שלושה שום דבר לא קרה, אפשר להכיל את זה", הוסיף ניסנוב. "ביום שלישי הדברים מול אופ"א יהיו ברורים יותר בנושא פגרת הנבחרות הקרובה. אם נראה שפגרת המשחקים תהיה ארוכה יותר נשקול מה לעשות יחד עם משרד הבריאות והמנהלת, כי לחלק מהשחקנים החוזה מסתיים בסוף מאי ואחרים נכנסים לחוזה של העונה האחרונה".

"לחלק מהשחקנים שלנו, בלי להיכנס לשמות, אין חוזים מעבר לחודש מאי, וגם כאן יש חלק להחלטה מתי ואיך ליגת העל תסתיים. לכן, צריכים לצאת עכשיו בפגרה ולהמשיך ביוני כדי להיות מוכנים לעונה הבאה עם המשכיות ורצף. זה הפתרון שאני מציע, השחקנים זקוקים לפגרה ומנוחה פיזית ויעשו זאת עכשיו", סיכם בעלי הפועל ת"א.

ומה לגבי המשכורות? "שום שחקן של הפועל ת"א לא ייפגע בחוזה שלו. לא מדובר על אי עמידה בתשלום וזה ברור שאף שחקן לא ייפגע. התקווה היא שנגיף הקורונה יעלם בזמן הקרוב ולא יהפוך לסיפור ארוך של כמה חודשים, אבל כרגע אין לאיש תשובה מוחלטת לגבי זה. הכדורגל הישראלי צריך להגיע לפתרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי