מנור סולומון: "לא חושב על המשחק מול סקוטלנד עד שיהיה אישור"

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט, וינה

שחקן נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק מתאושש מפציעה, חוזר בימים אלו לאימונים מלאים ובשיחה עם ספורט1 מדבר על השפעות הקורונה באוקראינה: "הכל כמעט רגיל לחלוטין"

(גודל טקסט)

בהלת הקורונה ממשיכה לפקוד את העולם ובין השאר את הליגיונרים שלנו, וביניהם מנור סולומון. השחקן בן ה-20 של שחטאר דונייצק פצוע כרגע ושוהה באוקראינה, שם המצב עוד לא הגיע לכדי מצב חירום במדינה.

"עוד לא ראיתי את הקבוצה מאז שהתחיל הבלאגן" סיפר סולומון היום (ראשון) בשיחה עם ספורט1. "הם היו כמעט שבוע עכשיו בשני משחקים. בינתיים אנחנו לא יודעים מה קורה. היום היה משחק לקבוצה ובגלל שאני לא כשיר לא טסתי עם כולם. ביום שלישי תתקבל החלטה ואז נדע. בינתיים הליגה מתקיימת בלי קהל".

ההתנהלות באוקראינה: "מדווח פה שיש רק שלושה חולים, אז הכל כרגיל בקייב. רק בתי הספר נסגרו לשלושה שבועות, אבל כל המסעדות, הסופרים וחדרי הכושר פתוחים. הכל כמעט רגיל לחלוטין".

משחקה המתוכנן של נבחרת ישראל מול סקוטלנד בסוף החודש והפציעה שלו: "כרגע בגלל הקורונה אף אחד לא יודע אם יהיה משחק, אז אני אישית פחות חושב עליו עד שיהיה אישור שבטוח יש משחק. דיברתי עם אנדי הרצוג לפני כמה שבועות לגבי הפציעה ואיך אני מרגיש. אני חוזר עכשיו לאימונים מלאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי