גל כהן: "הייתי עוצר את הכדורגל ומתחיל עונה מחדש, אין להמשך הזה ערך ספורטיבי"

גל כהן
גל כהן | לירון מולדובן

בצל משבר הקורונה, מאמן הפועל רעננה סיפר בראיון לספורט1: "מסתמן שהמצב הנוכחי לא יסתיים בזמן הקרוב ובכל יום שעובר הקבוצות נפגעות. הסיפור הזה מאבד שפיות ספורטיבית"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

ללא מגע קרוב ולאור משבר הקורונה העולמי, הפועל רעננה תקיים הבוקר (שני) אימון על חוף הים – תחילה, בשעה 8:30 יגיעו קבוצה ראשונה של עשרה שחקנים לאימון, וב-10:00 תגיע הקבוצה השנייה. בכל אימון השחקנים יחולקו לקבוצות של חמישה שחקנים וכאמור, ימנעו מכל מגע.

החלוץ יוג'ין אנסה שוחח אתמול עם המאמן גל כהן והסביר לו כי הוא מודע למצב הנוכחי ולהתפתחויות סביב הנגיף ובכך החליט שלא לטוס למשחק של נבחרת גאנה נגד סודן, זאת לאחר שאנסה היה אמור לרשום הופעת בכורה במדים הלאומיים.

כידוע, הפועל רעננה נמצאת במקום האחרון בליגת העל וכל האירועים האחרונים ברחבי הארץ והעולם מובנים למאמן גל כהן: "כפי שזה נשמע ונראה בין השורות ובמבט להתפתחויות מסתמן שפרשת הקורונה לא תסתיים, לפחות לא בזמן הקרוב. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר שמדובר באירוע מתגלגל, ואנחנו בהפועל רעננה מתגלגלים באירוע בהתאם להנחיות ממשרד הפנים וההתאחדות לכדורגל ובהתאם למה שקבוצות הליגה האחרות עושות".


גל כהן. "מסתמן שפרשת הקורונה לא תסתיים, לפחות לא בזמן הקרוב" (אריאל שלום)

כמה זמן ההשבתה יכולה להמשיך ומה ההשפעה?
"רואים שנושא ההשבתה לא מקצועי, וכל יום שעובר בלי לדעת לאן זה הולך – פוגע בקבוצות. לדעתי צריך לחכות בערך שלושה שבועות ולראות מה הכיוון, כי הסיפור הזה מאבד שפיות ספורטיבית. אחרי חודש כזה הייתי עוצר את הכדורגל ומתחיל עונה מחדש כי אין להמשך הזה ערך ספורטיבי".

רעננה מדורגת במקום האחרון וניצחה רק שני משחקים העונה. מה אתה והשחקנים עושים עכשיו?
"הפועל רעננה יכולה לשרוד בסיום העונה בליגת העל. קיימתי כמה שיחות עם השחקנים, שרובם הם בעלי ותק וניסיון עצום בכדורגל. אני מבין וחש את היכולות ואת הרצון שלהם באמונה שלא לרדת לליגה הלאומית. לפלייאוף התחתון אנחנו לוקחים את המחצית השנייה ממשחק גביע המדינה נגד הפועל תל אביב ומבקשים ניצחון כדי להתחיל ולצאת לדרך להמשיך בליגת העל".

יש לך הסבר לעונה שעוברת על רעננה עד עכשיו?
"במבט לנתונים אפשר לראות שנשרקו נגד הפועל רעננה 11 פנדלים ונשלפו לשחקנים שלנו שבעה כרטיסים אדומים. זה מראה כי אין כאן משחק הוגן. בנוסף היו הרבה פציעות של שחקנים, בהם שני חלוצים זרים שהפציעה שלהם הייתה ברצועות הברך. לאחר זמן קצר זה גם פגע לנו בחלק הקדמי. היה איבוד ביטחון והרבה דברים שלא עשינו טוב. ברור ששני ניצחונות זה לא מספיק. הפועל רעננה תלויה בעצמה ויש לה פוטנציאל להישאר. אני מאמין בשחקנים שלי". 


"הפועל רעננה תלויה בעצמה ויש לה פוטנציאל להישאר" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי