מכבי ת"א: "הפוסט של איתי שכטר אינו משקף את עמדת המועדון"

איתי שכטר
איתי שכטר | מאור אלקסלסי

החלוץ פרסם תמונה עם הכיתוב "ממשלה עם המשותפת – אסון לישראל", האלופה מיהרה לגנות: "הועברה הנחייה מפורשת שלא לפרסם דברים שיש בהם התייחסות לנושאים פוליטיים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שאיתי שכטר הביע הבוקר (שני) את דעתו הפוליטית כשהעלה בעמוד האינסטגרם שלו תמונה של שלט עליו נכתב "ממשלה עם המשותפת – אסון לישראל", מכבי תל אביב מיהרה לפרסם הודעה רשמית וגינתה את הצעד בו נקט החלוץ.

כידוע, נדיר לראות שחקני כדורגל פעילים שמביעים עמדה פוליטית וחושפים את דעותיהם. התמונה שפרסם שכטר עלתה על רקע קבלת המנדט להקמת הממשלה שהעניק הנשיא רובי ריבלין ליו"ר כחול-לבן בני גנץ, תוך שהוא נשען בין השאר על תמיכת המפלגה המשותפת.

השחקנים שתויגו על ידי שכטר הם דור מיכה, יונתן כהן, אבי ריקן, אייל גולסה, אופיר דוידזאדה, אלירן עטר ועידן ורד, כשחלק מהם אף שיתפו את התמונה שפורסמה על ידי החלוץ, שהסיר בהמשך את הפוסט לאחר הנחיה מפורשת שהועברה לו ממכבי תל אביב.

ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מעוניין להבהיר כי הפוסט אותו פרסם שחקן הקבוצה איתי שכטר אינו משקף את עמדת המועדון. ככל גוף ספורטיבי, אין המועדון נוקט בעמדה פוליטית כלשהי. הפוסט הורד באופן מידי ולשחקני הקבוצה הועברה הנחיה מפורשת שלא לפרסם דברים שיש בהם התייחסות לנושאים פוליטיים".


מתוך עמוד האינסטגרם הרשמי של איתי שכטר (מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי