מנהלת הליגות תנסה להתחשב בשחקנים שלא מרוויחים שכר גבוה

ארז כלפון, ניקולס לב, משה מישאלוף, ניר אלון
ארז כלפון, ניקולס לב, משה מישאלוף, ניר אלון | מנהלת הליגה

בפגישה שנערכה בין מישאלוף לכלפון, הודגש כי כמו כל הגורמים במשק, גם שחקני הכדורגל יידרשו לוותר על חלק משכרם. בנוסף: יעשה ניסיון לסיים את עונת 2019/20 בחודשי הקיץ

(גודל טקסט)

בפגישה שנערכה היום (רביעי) בין ארגון שחקני הכדורגל לבין מנהלת הליגות לכדורגל נידון המשבר הקשה אשר עשוי להעמיד בסיכון את המשך קיומו של הכדורגל המקצועני בישראל. יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל ארז כלפון, מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוף וניר אלון דנו ברתימת כל הגורמים המעורבים להצלת ענף הכדורגל בישראל ושמירה על יציבותו הכלכלית מצד אחד תוך צמצום הפגיעה בשחקנים מהצד השני.

הצדדים הדגישו כי בריאות השחקנים הינה ראשונה בחשיבותה וכל פעילות תיעשה בכפוף להנחיות משרד הבריאות. הצדדים עמדו על חשיבות סיום עונת המשחקים 2019/20 גם אם הדבר יצריך משחקים במהלך חודשי הקיץ – ועד תום עונת הכדורגל – בכדי למנוע פגיעה כלכלית קשה אף יותר בכדורגל הישראלי.

במהלך הפגישה הדגישו הצדדים כי – כמו כל הגורמים במשק – כך גם שחקני הכדורגל יידרשו לוותר על חלק משכרם וזאת גם תוך מיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי עד להתאוששות הכדורגל המקצועני בישראל מהמשבר אליו הוא נקלע ולחזרת המצב לקדמותו.


"אני רואה חשיבות רבה בכך שהשחקנים יתנו כתף לבעלי הקבוצות". ארז כלפון (אבשלום ששוני)

עמדת הצדדים הינה כי ההסדרים ייערכו תוך שאיפה שלא לפגוע – במידת הניתן – בשחקני הכדורגל אשר אינם משתכרים סכומים גבוהים ותוך שמירה על זכויות אבדן כושר העבודה של השחקנים. יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל עדכן את ארגון השחקנים כי המוסד לביטוח לאומי פועל ליצירת מסלול ייחודי אשר יאפשר הגשת פנייה מרוכזת מצד השחקנים.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות: "אני רואה חשיבות רבה בכך שהשחקנים יתנו כתף לבעלי הקבוצות, הכורעים תחת הנטל הכלכלי, במאמץ לסיוע במציאת פתרונות למשבר הכלכלי הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי".

מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוף: "אנחנו, במסגרת הוראות משרד הבריאות, נחל כבר מחר בסבב שיחות עם כל הקפטנים של קבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך והליגה הלאומית על מנת לאפשר את המשך קיום הכדורגל בישראל".

ניר אלון: "עולם הספורט כולו הולך לקראת שינוי רדיקאלי. אני בטוח שהקבוצות והשחקנים ישכילו להגיע לעמק השווה ולפעול ביחד כדי לשמור על הכדורגל בישראל". ניקולס לב: "חשוב כי בעת הזו כל הצדדים מגלים אחריות למען הכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי