המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: "קבוצות מקצועניות יכולות להתאמן תחת ההנחיות"

ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב
ניר קלינגר, שחקני הפועל תל אביב | דוברות הפועל תל אביב

לאור המחלוקת בין הקבוצות למנהלת, משרד הבריאות הוציא הנחיה אך הבהיר: "אם תהיה החמרה להסגר, הם לא יוכלו להתאמן". כעת: ממתינים גם להנחיות פיקוד העורף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"קבוצות מקצועניות בלבד יכולות להתאמן כרגע בהתאם להנחיות שלנו. אם תהיה הרחבת הסגר כמובן שגם הם לא יוכלו להתאמן". כך אמר פרופסור איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לספורט 1 בעקבות המחלוקת בין קבוצות ליגת העל למנהלת, בעניין קיום המשך האימונים.

קבוצות הליגה חדלו מלהתאמן ובחלקן טענו היום כי ההוראות של משרד התרבות והספורט סותרות את ההנחיות של משרד הבריאות וחיכו לבשורה שתגיע מהמשרד. הסיבה לכך: אם משרד הבריאות היה מפסיק את האימונים באופן מיידי, הם היו מוציאים את השחקנים לחל"ת – חופשה ללא תשלום. התשובה הזאת עשויה להשפיע על ההחלטה של מספר קבוצות.

יחד עם זאת, בכיר באחת הקבוצות הבהיר: "אם היום נקצץ ומחר יהיה כאן הסגר או שהמצב יחמיר ויפסיקו את האימונים, נהיה בצרות. זו הסיבה שחלק מהקבוצות מושכות את הזמן. תהיה בטוח שכל מי שלא יוציא את הקבוצה שלו לחל"ת עד תחילת השבוע, מתלבט".

כעת ממתינות הקבוצות להוראות של פיקוד העורף. בעניין הפעלת משק לשעת חירום. במקרה שההנחיות יופעלו, אומרים בקבוצות וגם במשרד הבריאות, לא יהיה מנוס אלא להשבית כל פעילות שקשורה בענף.

אלירן עטר באימון בית"ר ירושלים (דוברות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי