שחקני בית"ר חוששים: אם משבר הקורונה לא יחלוף, עשויים לצאת לחל"ת

שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

דברי חוגג אמש, לפיהם הוא מסוגל לשרוד את המשבר, הרגיעו מעט - אולם יש הבנה כי המצב עלול להחריף. בינתיים, הוקפאו עד להודעה חדשה כל הפגישות בנושא הארכת חוזים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים התבשרו הבוקר כי הבעלים משה חוגג אובחן כחולה בקורונה, אולם בצל דבריו אתמול נראה כי לא מעט מהם מעט חושש מההשלכות של הנגיף על עתידם.

חוגג הבהיר אתמול כי "שחקן שלא יתחשב במצב, לא יהיה לו מקום עבודה", אך בקרב שחקני הקבוצה היה מי שהבהיר כי "הוא יודע שרובנו מסכימים לקיצוץ. הבעיה היא שאם הקורונה תימשך, יכול להיות שלא יהיה מנוס מיציאה לחופשה ללא תשלום. נסכים לקיצוץ, אבל בתנאי שלא נצא לחופשה. רבים מהשחקנים כאן הם הורים, יש לנו התחייבויות ויהיה קשה לשאת בנטל. נקווה שהתקופה הזאת תעבור כמה שיותר מהר, משיחות עם שחקנים אני יודע שיש לחץ מאוד גדול".

השחקנים המשיכו: "העובדה שחוגג אמר שהוא יכול לשרוד את התקופה הזאת מקלה עלינו. לבנו עם הקבוצות הקטנות שלא יכולות לשאת בהשלכות של מה שקורה עכשיו". למרות הדברים האלה, מקורבים למועדון טוענים כי במידה והמשבר לא יחלוף תוך מספר שבועות, השחקנים עשויים לצאת לחל"ת.

משה חוגג. דבריו אמש הרגיעו את השחקנים (דני מרון)

בשלב זה, מספר פגישות שהיו אמורות להיערך עם סוכני שחקנים בימים הקרובים – בוטלו עד להודעה חדשה. הפגישות היו אמורות לעסוק בעתידם של מספר שחקנים, כמו אופיר קריאף, שלום אדרי ואחרים. במועדון כבר הודיעו לסוכניו של איתמר ניצן כי הם מעוניינים להאריך את החוזה שלו, אך הפגישה תיערך בשלב מאוחר יותר.

אתמול פרסמנו כי בבית"ר עשויים לשחרר בתום העונה יותר מזר אחד. הניסיון למכור את ליוואי גרסיה יימשך בקיץ, בהתאם להתפתחות סביב הקורונה כמובן, וגם עלי מוחמד עשוי לעזוב אם תתקבל הצעה טובה. מקורבים לעסקה טוענים כי הפועל באר שבע ומכבי חיפה גילו לאחרונה עניין. בשלב זה הנושא הוקפא כמובן, אך לא מן הנמנע ששתי הקבוצות יחזרו אחרי השחקנים אם יימכרו בקיץ.

אופיר קריאף. השיחות על חוזה חדש יחכו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי