מסי או רונאלדו ומי הוא היה רוצה שתזכה בגביע? דולב חזיזה ענה לשאלות שלכם

דולב חזיזה
דולב חזיזה | אריאל שלום

כוכב מכבי חיפה ניצל את פגרת הקורונה והשיב לגולשי ספורט1. איך הוא ירגיש אם העונה תסתיים ללא פלייאוף, התחושות בלי כדורגל ובאיזה שחקן הוא צופה לפני כל משחק?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
בעיצומה של פגרת הקורונה וכשעדיין לא ידוע מתי ליגת העל תשוב לפעילות, דולב חזיזה, ממצטייני מכבי חיפה העונה, התפנה היום (שלישי) להשיב לשאלות שנשאלו על ידי הגולשים בעמוד האינסטגרם של ספורט1. הקשר סיפר על הקושי ללא הכדורגל, חשף איך זה מרגיש להבקיע בסמי עופר, השווה בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו, גילה מי החבר הטוב ביותר שלו בקבוצה והתייחס לראשונה לסרטונים בהם הוא נוהג לצפות לפני משחקים.

איך אתה עוברים עליך הימים במהלך הפגרה? "קשה מאוד בלי כדורגל, זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות. קיבלנו תכנית מסודרת מהצוות , בנוגע למה שצריך לעשות כל יום בכדי לשמור על כושר".

איזו קבוצה אתה רוצה שתזכה בגביע אחרי שהודחתם? "אני לא אוהב כל כך לדבר על קבוצות אחרות, אבל תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לבני יהודה אז אני רוצה שהיא תזכה".

איך תרגיש אם העונה תסתיים עכשיו? "אתאכזב אם העונה תסתיים בלי משחקי הפלייאוף. היה אמור להיות פלייאוף עם כל הקבוצות הגדולות, זה היה מביא את כל האוהדים של מכבי ליציעים וחבל מאוד אם זה יקרה, כי הייתה יכולה להיות אווירה מחשמלת ביציעים".

איך הרגשת לאחר שער הבכורה בסמי עופר? "וואו! זה היה מאוד מרגש ומיוחד בשבילי. זה היה משהו שחיכיתי לו מהרגע שחתמתי בקבוצה. אחרי שכבשתי הייתי באופוריה, כי כל הקהל קרא בשם שלי, זה היה רגע מרגש מאוד שלא אשכח לעולם".

איך אתה מתמודד עם משברים? "משברים זה משהו שכל שחקן כדורגל חווה ועם הזמן אתה לומד להתמודד איתם. כשאני חווה משבר אני מנסה להיות לבד, בשקט עם עצמי, ולחשוב אך אני יכול ללמוד מהמצב ולהשתפר ממנו, אבל כמובן שיש רגעים שאתה צריך את בת הזוג והמשפחה שלך לידך וזה בהחלט עוזר כשיש למי לפנות כשקשה".

איזו קבוצה אהדת בתור ילד? "אהבתי להסתכל על מילאן כי אהבתי מאוד את קאקה, הוא היה מודל לחיקוי בשבילי".

מי החבר הכי טוב שלך במכבי חיפה? "אני הכי חברותי שיש, אחד שאוהב שחדר הלבשה שמח ודואג שכולם יהיו שמחים. כמובן שירדן שועה ויובל אשכנזי שבאו איתי מבני יהודה הם חברים מאוד טובים שלי. גם סאן מנחם חבר מאוד טוב שלי ויש עוד הרבה".


דולב חזיזה וירדן שועה (מאור אלקסלסי)

כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי? "מי שמכיר אותי יודע שמסי בשבילי הוא לא שחקן כדורגל, אלא יצור מעולם אחר, אבל השחקן מספר אחד עבורי הוא ניימאר. אני אוהב אותו יותר מאת כל שאר השחקנים ומנסה לחקות את סגנון המשחק שלו. סוד קטן – לפני משחקים אני צופה בסרטון או שניים שלו באופן קבוע".

לסיום, חזיזה נפרד מגולשי ספורט1: "אני רוצה לאחל לכולם בריאות. בעזרת השם אנחנו נחזור במהרה למגרשים ונשמח את האוהדים שלנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי