ההקלטה של מאור בוזגלו לשחקנים נחשפה: "רוצה ליצור ארגון חזק, לא נגיד אמן לבעלים"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

שחקן הפועל ת"א פנה לשחקני ליגת העל במטרה לשפר את התנאים הסוציאליים: "יש לנו משפחות לדאוג להן. אם נחליט שלא עולים לשחק, לא נשחק. תראו מה קורה באנגליה"

(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל יוצאות אחת אחרי השנייה לחל"ת בגלל משבר הקורונה ולמאור בוזגלו נמאס. היום (רביעי) בשעות הצהריים פנה קשר הפועל תל אביב לשחקני ליגת העל בהודעה מוקלטת בווטסאפ, כדי לנסות לשנות את המצב הנוכחי, דרך הקמת ארגון שחקנים חדש.

"בוקר טוב לשחקנים, כמובן שאני מדבר בשמי ובשם הרבה שחקנים שחושבים כמוני, אני חושב שאנחנו צריכים לדאוג לזכויות שלנו ולעתיד שלנו. להרבה מאיתנו יש משפחות לדאוג להן, אנחנו לא יכולים להיות מושפעים מבעלי קבוצות שעם כל הכבוד לנו לשחקנים שיודעים רק לשחק כדורגל ולא יכולים לעמוד מולם במו"מ ונגיד אמן לכל מה שהם אומרים".

"הרעיון שלי הוא להקים ארגון חזק, תוציאו רגע את ארגון השחקנים, יכול להיות שאם זה לא ייצא לפועל איתם, אני אקים ארגון ממש בתוך שעות. הארגון הזה יכול לקום ואם אנחנו נחליט שלא עולים לשחק, אנחנו לא נעלה לשחק. בסופו של דבר הכדורגל יחזור, וכדי שהוא יחזור הם צריכים את השחקנים והם לא יכולים לעלות רק עם מחלקת נוער עם כל הכבוד".


"אני צריך את השחקנים איתי". מאור בוזגלו (אודי ציטיאט)

"יכול להיות שבהתחלה יפחדו לבוא איתנו ולהיות איתנו, אבל בשורה תחתונה נהיה הרוב ואם נהיה מאוחדים, שום דבר לא יוכל לעצור אותנו. שימו לב מה קורה באנגליה, בגרמניה, הארגון הכי חזק הוא ארגון השחקנים. הזכויות של השחקן מאוד חשובות. לא יכול להיות שקבוצות יקומו בבוקר ויגידו 'משנה הבאה שחקנים יהיה מחויבים לקצץ 30 או 40 אחוז'. אתם השחקנים מסתכלים רק על התקופה הזאת, אבל אנחנו נחזור ארגון הרבה יותר חזק ואנחנו נחזור לפי התנאים שלנו. אני בדיוק בודק עם עו"ד איך אפשר להקים ארגון כזה, אבל אני צריך את השחקנים איתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי