יעקב בוזגלו הגיב להקלטה: "זכויות השחקנים לא יהיו הפקר"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של כוכב הפועל תל אביב שחרר הצהרה בעקבות ההקלטה שפורסמה בספורט1, בה השחקן הביע את רצונו ליצור ארגון שחקנים: "לא ניתן למועדונים לנצל את המצב ולפגוע"

(גודל טקסט)

ההקלטה של מאור בוזגלו, שנחשפה הבוקר בספורט1, בה כוכב הפועל תל אביב הביע את רצונו ליצור ארגון שחקנים חזק לאור הקיצוצים המסתמנים בשכר השחקנים בקבוצות כדורגל ברחבי העולם, מעוררת תגובות בקרב שחקני ליגת העל וההנהלות שונות.

כידוע, את שחקני ושחקניות הכדורגל ביישראל מייצג ארגון IFPO, בראשות מושיקו מישאלוף, ורבים חושבים שאין צורך לארגון נוסף. כמובן, מי שהפגין תמיכה בקשר הותיק הוא אביו הפרובוקטיבי, יעקב בוזגלו ששחרר הודעה משלו לאחר ההקלטה: 

"ימים אלו לא קלים עבור כולם. כולנו רקמה אנושית אחת ומדינה אחת וכולנו מודעים למצב בימים מאתגרים אלו. יחד עם זאת, המטרה והתפקיד שלנו הוא לשמור על זכויות השחקנים וכרגע ישנו מצב הדורש פתרון והתערבות מידיים שלנו גם אם אנו מגיעים מתוך הבנה והכרה שכולם נפגעו מהתקופה הזו. חשוב להבהיר, לא ניתן למועדונים לנצל את המצב ולפגוע אנושות בשחקנים. לשחקנים יש זכויות ואנחנו נעמוד עליהם, .בשביל זה אנחנו כאן. כרגע נוצר מצב אבסורדי שבו כל מועדון נוהג באופן עצמאי מול השחקנים, מגיע עם חלקם להסכמים או קיצוצים כאלו ואחרים ודבר זה אינו מקובל עלינו כלל".

 
"הדרישה שלנו: הסכם המחייב את כל המועדונים לנהוג בשחקנים בצורה מכובדת ולשלם להם את מה שמגיע להם תוך כמובן התחשבות במצב הנוכחי. ההסכם הזה חייב לכלול את כל השחקנים, ללא יוצא מן הכלל. זכויות השחקנים לא יהיו הפקר. שחקני הכדורגל הם ברובם אנשי משפחה, המפרנסים את ביתם בכבוד וכמו כולם דואגים וחרדים למצבם הכלכלי. המשבר הזה יגמר וכולנו חייבים לחשוב גם על היום שאחרי".

"אותם שחקנים שיפגעו היום, יצטרכו לשוב לבמה המרכזית של הבידור הישראלי וכדי שיוכלו לעשות כך צריכים מעכשיו לדאוג לזכויות האנושיות הכל כך חשובות. שחקנים יקרים. מחובתנו לעדכן שכבר נערכו פגישות עם המנהלת ועם ההתאחדות ואנו פועלים ללא לאות כדי לקדם את הנושא ולהגיע לפתרון טוב והוגן לכל הצדדים, אמרנו כולנו רקמה אנושית אחת ואנו מחוייבים לכך". חתם בוזגלו האב בהודעתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי