אוזווקה יעזוב מיידית את חדרה, בקבוצה הציעו פשרה דומה ליתר הזרים

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

החלוץ שהגיע בינואר ביקש להשתחרר כדי להיות לצד משפחתו. היועץ המקצועי גולן: "יכולים להבין אותו, הפרידה נעשתה ברוח טובה וייתכן ויחזור בעונה הבאה". אג'ידה ולוסיו מעדיפים להישאר בינתיים ולהמתין להתפתחויות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

חלוץ הפועל חדרה, ג'וניור אוזווקה, ביקש לעזוב מיידית את ישראל בשל התפשטות נגיף הקורונה. למועדון יש אופציה לעונה נוספת לגבי החלוץ אך הוא פנה לראשי הקבוצה בבקשה לעזוב. בחדרה הסבירו כי העובדה שהחלוץ שהה בארץ ללא משפחתו ולאור אי הוודאות הקיימת לגבי המשך העונה – גרמה להסכמתו לקבל את הפיצוי שהציעו ראשי המועדון. הוא יקבל חודש פיצוי וחוזהו יותר באופן מיידי.

"אנחנו יכולים להבין את ג'וניור שהיה כאן לבדו ורצה להיות עם משפחתו, ולכן הפרידה נעשתה ברוח טובה ובצורה נאותה ואנחנו שומרים על אופציה להחזירו אולי בעונה הבאה", סיפר היועץ המקצועי אורן גולן.

בחדרה הציעו פשרה דומה לשחקנים נוספים כמו השוער אוסטין אג'ידה, הקשר גו'רג' פוצ'יבה והחלוץ לוסיו מרינאו אך אלה בינתיים החליטו להישאר בישראל ולהמתין להתפתחויות לגבי חידוש המשחקים. 

אוסטין אג'ידה. כרגע מעדיף להישאר (אריאל שלום)

במועדון מעריכים כי אם תוך חודש לא תהיה התפתחות לגבי חידוש הכדורגל בישראל אז גם שאר הזרים יבקשו לעזוב את הקבוצה. כידוע, השחקנים הישראלים כמו גם הצוות המקצועי, הוצאו לחל"ת כבר בשבוע שעבר על ידי המועדון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי