חוגג לאחר ההקלטה של בוזגלו: "בלי הגינות מצד השחקנים, הליגה תקרוס"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

אחרי שקשר הפועל תל אביב הציע להקים ארגון שחקנים ותקף את בעלי הקבוצות, האיש החזק בבית"ר ירושלים פרסם הודעה משלו: "גאה בהתנהלות ובהתנהגות הבוגרת של השחקנים שלנו שמשמשים דוגמה בעת הזו"

(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה והמצב במשק, מאור בוזגלו הקליט הבוקר (רביעי) הודעה לחלק משחקני ליגת העל בה הציע להקים ארגון שחקנים. הטענה המרכזית של קשר הפועל תל אביב הייתה שהשחקנים צריכים לדאוג לעצמם: "אני חושב שאנחנו צריכים לדאוג לזכויות שלנו ולעתיד שלנו. להרבה מאיתנו יש משפחות לדאוג להן, אנחנו לא יכולים להיות מושפעים מבעלי קבוצות שעם כל הכבוד לנו לשחקנים שיודעים רק לשחק כדורגל ולא יכולים לעמוד מולם במו"מ ונגיד אמן לכל מה שהם אומרים".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, פרסם הודעה רשמית לאחר אותה הקלטה של בוזגלו: "שחקנים צריכים לנהוג בהגינות ולא להתעלם ממה שקורה בעולם, אחרת הליגה כולה תקרוס. גאה בהתנהלות ובהתנהגות הבוגרת של השחקנים שלנו שמשמשים דוגמה בעת הזו".

עוד לאחר אותה הקלטה של בוזגלו, הפועל תל אביב הודיעה כי כל שחקני הקבוצה הוצאו לחופשה ללא תשלום לאחר שלא נענו להצעה לקצץ 30% משכרם עד תום העונה הנוכחית. האדומים ספק עקצו את הקשר: "הצענו לשחקני הקבוצה מתווה לקיצוץ בשכרם במהלך שלושת החודשים הקרובים, מתווה שיאפשר את תשלום שכרם מבלי לסכן את עצם קיומו של המועדון.

"הופתענו מכך שעד לרגע זה לא התקבלה תשובת השחקנים, מה שמתפרש מבחינתנו כסירוב למתווה שהוצע להם. איננו יודעים מה עומד מאחורי החלטתם. או שבקרב שחקני הקבוצה ישנו מידע שאיננו יודעים על התפתחות המחלה והשלכותיה העתידיות – או שמדובר בחוסר הבנה בסיסי של הסיטואציה החדשה שנקלענו אליה כולנו. החלטה של עובד, שמסרב לשכר אשר גבוה פי שלושה ויותר מהשכר הממוצע במשק, בתקופה שעם ישראל נמצא בבידוד וחלק גדול ממנו נכנס למעגל האבטלה ומתמודד עם קשיי קיום, היא לכל הפחות בלתי מובנת. באין ברירה אחרת, בשלב זה הוצאנו את כל שחקני המועדון לחל"ת.

"אנו מקווים שבעונה הבאה וגם בזו שאחריה, יהיו מי מהשחקנים שיחתום על חוזה בו הוא ירוויח את מה שהוא נלחם עליו כעת. לעניות דעתנו, מדינת ישראל והכדורגל הישראלי בפרט, צועדים לקראת תקופה לא קלה. בהנחות הבסיס שלנו, תקציבי קבוצות הכדורגל בעונה הבאה יירדו משמעותית. בתקווה לימים טובים יותר ואיחולי בריאות לכל עם ישראל", סיכמה הפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי