ברקת החליטה: אם השחקנים ימשיכו להתנגד לקיצוץ, השקעתה תקטן

אלונה ברקת
אלונה ברקת | מאור אלקסלסי

לאחר הסירוב, הבעלים תוציא הודעה רשמית בראשון המתייחסת להחלטת השחקנים. בסביבתה סיפרו כי אם יתנגדו, "רשת הביטחון" שהבטיחה להעביר בגובה 20 מיליון ש"ח - תקטן משמעותית

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, תצא בהצהרה ביום ראשון הקרוב לגבי נושא הקיצוץ בעונה הבאה, זאת לאחר שהשחקנים יגישו באמצעות עו"ד רועי רוזן את החלטתם בעניין (כזכור, במועדון הציבו אתמול דד-ליין לבן שהר, מרואן קבהא, בן ביטון ולואי טהא להודיע על החלטתם עד ראשון הקרוב). אם השחקנים לא יחזרו בהם מההחלטה שלא להסכים לקיצוץ בעונה הבאה, עניין שנחשף כבר אתמול באתר ספורט 1, טוענים בסביבתה – היא תודיע על קיצוץ משמעותי בכספים שהתחייבה להעביר למועדון כ"רשת ביטחון" בעונה הבאה, 20 מיליון שקלים, כך שהמועדון יתבסס על תקציב שנובע מהכנסות והשקעה של מיליונים בודדים.

"אלונה לא מתכננת למכור", הבהיר המנכ"ל אסי רחמים ובמועדון הוסיפו כי "אלונה לא מוכרת את המועדון, אבל תשקול צעדים מסוימים אם השחקנים יסרבו לקיצוץ". הצעדים הללו, כאמור, הם הפחתת התקציב באופן משמעותי. "אלונה התחייבה להעביר 20 מיליון, אבל יש לזה תנאי", אמרו בסביבתה. "השחקנים חייבים להסכים לקיצוץ".

הבוקר (חמישי) התברר כי על פי שיחה עם ארבעת השחקנים, עולה כי בבאר שבע החליטו שמרכיב השכר כולו יקוצץ, כלומר גם הבונוסים שאותם אמורים לצבור השחקנים מנקודות. יחד עם זאת, במועדון הודיעו להם כי נושא הדירה והרכב לא ייפגע כלל ותקציב זה לא יקוצץ. בנוסף, על פי החישוב שערכו, שחקנים שמרוויחים מעט מתחת לממוצע יספגו קיצוץ נמוך יותר בשל מדרגות המס.

אלונה ברקת (לירון מולדובן)

ברקת, יש לציין, קיבלה את ההחלטה אחרי התייעצות עם משרד לייעוץ פיננסי שמלווה אותה. "עד יום ראשון נקבל תשובה מהשחקנים ואז נדע כיצד לפעול. הם יצטרכו להחליט – הולכים איתנו יד ביד או שלא", אמרו הבוקר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי