מנכ"ל הבורסה: "ראוי לסייע לבעלי המועדונים דווקא בשעה קשה זו"

אלמוג כהן, מאור בוזגלו, עמרי אלטמן
אלמוג כהן, מאור בוזגלו, עמרי אלטמן | עדי אבישי

איתי בן זאב רמז שהתמיכה בליגת העל בכדורגל תימשך חרף משבר הקורונה: "הספורט זקוק לסיוע, אלפי שחקנים בענפים השונים מפרנסים משפחות שלמות"

(גודל טקסט)

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות, פרסם הערב (חמישי) ב"בלוג הבורסה" כי בכוונתו להמשיך ולתמוך בליגת העל בכדורגל, חרף המשבר הקשה שעובר על הספורט, המשק ולמעשה העולם כולו בשבועות האחרונים, מאז התפרצות נגיף הקורונה.

בהודעתו באתר, כתב בן זאב כך: "חשוב גם לדאוג לנשמה – לתרבות, ליצירה ולספורט. הספורט הוא אחד מהענפים שנפגעו באופן קשה מאוד כתוצאה מהסערה העולמית. ראוי דווקא בשעה קשה זו לתת את הסיוע הנכון גם לבעלי הקבוצות ולמועדוני הכדורגל, הכדורסל וענפים נוספים בהם אלפי שחקנים מפרנסים משפחות שלמות וכמובן לתמוך בעשרות אלפי הילדים והנוער הנמצאים במסגרות ספורט שכעת מושבתות לחלוטין.

"מעבר להיבט הכלכלי, ישנה חשיבות רבה מאוד ליכולת של כולנו לחזור לשגרה בכל המובנים ולשוב ליהנות במהרה מכל אותם הדברים שהיו עבורנו מובנים כל כך רק לפני מספר שבועות, לפני שהקורונה הגיעה לחיינו", כתב בן זאב. רק נזכיר כי הבורסה לניירות ערך הפכה לספונסר הרשמי של ליגת העל בכדורגל העונה, אחרי שבמאי שעבר נחתם חוזה בין הצדדים שמוערך בכ-12 מיליון שקלים לשלוש עונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי