שחקני מכבי ת"א הסכימו לקצץ: "רוצים לסייע למועדון בתקופה הקשה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

אחרי הדרישה של גולדהאר לקצץ בין 40-50 אחוז מהנטו עד סוף העונה, מיכה פרסם פוסט באינסטגרם מטעם נציגי השחקנים: "קיימנו פגישה עם ההנהלה והסכמנו לוויתורים ניכרים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור מיכה אישר הערב (שישי) כי כל שחקני מכבי תל אביב הגיעו להסכמות עם ההנהלה על מתווה של קיצוץ שכרם עד תום העונה בעקבות משבר הקורונה, דרך פוסט באינסטגרם, בו נכתב: "קיימנו היום פגישה עם הנהלת הקבוצה והגענו להבנות ברוח טובה. השחקנים רוצים לסייע למועדון להתגבר על התקופה הקשה שפגעה במשק כולו. הסכמנו לוויתורים ניכרים לטובת המועדון וכמו כן אנו משתתפים בפעילויות התנדבות שונות על מנת לסייע לחברה כולה. מאחלים לעם ישראל בריאות ושלווה בתקופה קשה זו".

עוד קודם לכן בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר העביר לשחקני הקבוצה מסר חד משמעי, כאשר דרש קיצוץ של 40-50 אחוז משכר הנטו, עד סוף העונה הנוכחית. בימים האחרונים התנהלו שיחות רבות בין השחקנים להנהלת המועדון בכל הנוגע לגובה הקיצוץ, כאשר את השחקנים מייצגים שלושת הקפטנים, שרן ייני, אבי ריקן ודור מיכה ואחרון כאמור אישר שהצדדים הגיעו להסכמות.

עם זאת יש לציין כי בינתיים רק השחקנים הישראלים לקיצוץ, בעוד הזרים טרם השיבו לפנייה. בנוסף, ביקשו השחקנים התחשבות במתווה הקיצוץ, גם בשל שיטת השכר שהונהגה במועדון בשנתיים האחרונות, לפיה אחוזים גדולים מחוזהו של כל שחקן, יחושב על פי הישגי הקבוצה והשחקנים באופן אישי. בשל עצירת המשחקים והעובדה שלא נכנסות פרמיות בגין נקודות, קטנה משכורתם וכעת מדברים על קיצוץ גדול יותר לשלושת החודשים הקרובים.


ייאלצו לקצץ בשכרם עד תום העונה. שחקני מכבי תל אביב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי