אבוקסיס הציע לקצץ 35 אחוז משכרו, ממתין לתשובת הנאמן

יוסי אבוקסיס
אחד משני המועמדים המובילים. יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

המאמן שוחח עם עורך הדין יונגר, שצפוי להודיע על החלטתו בקרוב. לאחר שקיבלו את שכר מרץ, השחקנים ינסו לחזור לשולחן המו"מ, בתנאים דומים לשבוע שעבר. יונגר הודיע כי עליהם לוותר על מחצית משווי הרכב והדירה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
בדרך לפשרה? לספורט1 נודע כי יוסי אבוקסיס שוחח הערב (שני) עם עורך הדין יצחק יונגר והציע לקצץ 35 אחוז משכרו. הנאמן הודיע למאמן הפועל באר שבע כי הוא יחשוב על כך וייתן לו תשובה בקרוב. כזכור, כבר אתמול שוחח אובקיסס עם יונגר ונראה היה שהצדדים קרובים להסכמה. באשר לאליניב ברדה, עוזר המאמן כבר סיכם עם הנאמן על הפחתה בשכרו. 

במקביל, אחרי נתק ארוך בין שחקני הפועל באר שבע ויונגר, החליטו שחקני הקבוצה כי עד לאחר החלטה סופית שתתקבל בעניינם, אין להם כוונה להיכנס לעימות עם האחרון. בהחלטה שקיבלו, השחקנים ימתינו למשכורת חודש מרץ עבור 18 ימי עבודה, כפי שהתחייב המפרק במכתבו, ואז ינסו ללכת להליך של פשרה. רק אם לא יגיעו להסכמה, הם ישקלו תביעה נגד המועדון. במקביל, השחקנים מקווים שאלונה ברקת תשנה את דעתה ותחזור לקבוצה, בשלב זה, למרות הלחץ שמופעל עליה מאוהדים מקורבים, טרם התקבלה החלטה. כזכור, אלי ברקת התנגד לחזרה גם במצב שבו ייחתם המתווה המקורי עם השחקנים.

כזכור, עו"ד יונגר הודיע לשחקנים בשבוע שעבר כי בכל מקרה של הגעה להסדר קיצוץ, ינוכה להם מחצית משווי הרכב (כ-1,200 שקל בממוצע) ומחצית משלושה חודשי שכירות. מדובר בסכומים קטנים יחסית, ובכל מקרה של הסדר ינוכו סכומים אלה ממשכורות השחקנים. עוד הוחלט, כי ממשכורתו של נאור סבג ינוכה קיצוץ בשיעור נמוך יותר משום שהוא השחקן היחיד שמשכורתו היא מעל שכר המינימום במשק אך אחרי הקיצוץ היה אמור להישאר עם שכר נמוך יותר. כפי שפרסמנו, הנאמן מתכנן גל של שחרור שחקנים בכירים בקיץ במידה ולא יושג הסכם כשהמועדון מחזיק בחוות דעת משפטית כי מדובר בהפרת חוזים שנובעת מכוח עליון ולכן אין הוא מחויב לשלם את החוזים.

ההערכה היא שבמקרה שברקת לא תודיע על חזרה בשלב זה, המגעים יימשכו לאחר הפסח. השחקנים אמרו אתמול כי גיבשו חזית אחידה בעניין משכורת חודש יוני שהנאמן מבקש להחיל את הקיצוץ גם עליה, ובשלב זה לא מוכנים לוותר למרות שרוב השחקנים כלל לא מקבלים שכר בחודש הזה. "צריך לזכור שבחל"ת יהיה לבאר שבע קשה מאוד בקיץ. אין להם שום אינטרס לצאת לחל"ת, כי הם יפסידו את כרטיסי השחקן שלנו", אמר שחקן בקבוצה. 

שחקני הפועל באר שבע. יש דרך חזרה? (דני מרון)
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי