צפו בשאלוי פונה לאוהדי בית"ר: "תשמרו על עצמכם"

שאלוי, האמר ופישונט
שאלוי, האמר ופישונט | אודי ציטיאט

לקראת חג הפסח ובמקביל להחמרות החדשות בהנחיות בעקבות התפשטות הקורונה, אחד מגדולי הזרים בתולדות הצהובים שחורים צילם את עצמו, הזכיר לאוהדים בעברית את שעריו הראשונים ואפילו את הנעליים והמדים שלבש בבירה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סטפן שאלוי אמנם עזב את בית"ר ירושלים עוד בסוף שנות התשעים, ב-1999 שיחק במכבי הרצליה למשך שנה וחצי עד ששב להונגריה ובמולדתו פרש ממשחק פעיל, אבל לעולמים הוא ייזכר כאחד הזרים הגדולים בתולדות הצהובים-שחורים, כזה שהאוהדים עד היום לא רק זוכרים, אלא גם מחבקים ואוהבים. שאלוי זכה עם בית"ר ירושלים בשתי אליפויות בחמש שנותיו במועדון, הגיע לבירה ב-1994 ואת עונת השיא שלו רשם ב-1997/98 כשכבש 16 שערים ואז גם זכה עמה באליפות השנייה שלו, שהייתה גם עונתו לפני האחרונה בקבוצה. 

היום (שלישי), לקראת החג, דוברות בית"ר ירושלים, לקראת החג, פרסמה סרטון עם שאלוי, בו סיפר בין השאר: "קיבלתי הרבה הודעות מאוהדי בית"ר בזמן האחרון ורציתי לספר לכם שאני מרגיש טוב, אני בבית עם אשתי בזמן שהילדים שלי בארצות הברית. אתם שואלים מה אני עושה? אין מה לעשות יותר מדי, אבל אני עושה דברים שלא עשיתי במשך 20 שנה".

שאלוי, שדיבר בעברית לכל אורך הסרטון, הציג לאוהדים חולצות מקוריות שלבש משנותיו בישראל והוסיף: "אפילו שמרתי את הנעליים ששיחקתי איתן בבית"ר. זה מצחיק לראות את זה. האוהדים הצעירים בטח לא יודעים מה זה (מציג קלטות וידאו מימיו בבית"ר ירושלים) ויש לי הרבה קלטות כאלה מבית"ר".

שאלוי הראה את שעריו הראשונים בהונגריה ובבית"ר ואמר לסיום: אני לא יודע אם אתם זוכרים את השער הראשון שלי בבית"ר, רונן חרזי נתן לי אסיסט, הוא אחד שכל הזמן רצה לתת כדורים, אבל אני מסרתי לו הרבה יותר. איזה חלוצים היו אז בבית"ר, חרזי ואוחנה. אנחנו בסדר ואני מקווה שכל אוהדי בית"ר והאנשים בישראל מרגישים טוב, אנחנו אוהבים אתכם ועד שזה נגמר תישארו בבית ותיזהרו. יאללה בית"ר".


שאלוי במדי בית"ר (באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)


אוחנה ושאלוי (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי